W202 - konkretna oferta. Warto?

20 Paź 2010, 20:30

Witam,
poszukuję pierwszego samochodu dla siebie. Mam 23 lata, dotychczas jeździłem małą Toyotką rodziców. Studiuję, a więc szukam dobrego auta, niezawodnego oraz taniego w eksploatacji. Zastanawiam się nad Mercedesem C180 W202. Znalazłem już nawet konkretną ofertę, o to co ma na wyposażeniu:
"Wersja: W202, Rok produkcji: 1994, 250 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 122 KM (90 kW), Pojemność skokowa: 1799 cm³, benzyna, granatowy, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Niemcy
ABS, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, światła przeciwmgłowe".
Cena za to auto to około 7000 zł.
Proszę o ogólną radę: czy warto za taką cenę, jakie są Wasze opinie na temat tego modelu. Czy to odpowiednie auto dla mnie? Ewentualnie może lepiej poszukać innego modelu w tej cenie/ może nowsze, ale z niższej półki? Cena 7000zł to maksimum jakie chcę przeznaczyć na samochód.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam forumowiczów
qwerty88
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

21 Paź 2010, 10:34

Nie wiem, czy W202 to dobry pomysł. Na Twoim miejscu poszukałbym czegoś z mniejszym przebiegiem i nie ze stajni Mercedesa.

[link do oferty na Allegro wygasł]

(w BMW ciężko stwierdzić, czy przebieg jest autentyczny)
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

21 Paź 2010, 10:41

Mercedes dla studenta, to niezbyt fortunny pomysł,nie myśl sobie,że tak ciężkie auto ,do tego z napędem na tylną oś,tylko wącha paliwo.Poza tym ,jeśli ma tylko taki przebieg ,to to jest nic ,dla tego auta :!: 10 litrów na setkę,to łyka bez podejścia do stołu,by usiąść, a w mieście ?!Będziesz się rozglądał za stacjami ,podobnie jak Arab za Oazami!