W211, co dalej? (do 50tys)

13 Lip 2022, 07:51

bartekmal napisał(a):Macie jeszcze jakieś pomysły?


Ogólnie rynek v8ek trochę się zmienił więc w okolicach kwot za które oglądałeś w211 możesz o nich zapomnieć bo albo będą to wyjechanie trupy albo z założenia psujaki.

Z bezpiecznych v8ek za około 30-35k.jest jeszcze lex Gs MK2 ale jest to auto które bardzo mocno trąci myszką i do tego jest ich bardzo mało.
Niestety przy Gs MK3 v8 musisz liczyć około 50k.a też jest ich mało.

Jakąś opcją jest to co napisał Kao Chrysler 300c V6 ewentualnie v8. Ogólnie obie opcje silnikowe technicznie ok.

bartekmal napisał(a):Ściąganie z USA

Jeżeli możesz czekać to nie jest takie straszne, ściągnąłem ostatnio kilka v8ek i oczywiście są pewne zagrożenia ale jest jakiś wybór aut, trafia się sporo z nich z małymi przebiegami i nie trzeba dopłacać 50% ceny rynkowej jak to często jest na rynkach eu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Lip 2022, 17:06

Był egzemplarz GSa 3gen z v8 ale ktoś mnie ubiegł, miałem go w obserwowanych ale dopiero teraz mam więcej czasu, żeby gdzieś podjechać. Swoją drogą oferta była za 45k, później 43k, ostatecznie 48k a za ile finalnie sprzedany...
300c trzeba szukać polifta czy rocznik tutaj nie ma znaczenia w przypadku ''bolączek początku produkcji''.
Na chwilę obecną szukam jeszcze 450h, polifta.
bartekmal
Nowicjusz
 
Posty: 10

18 Lip 2022, 18:10

bartekmal napisał(a):Swoją drogą oferta była za 45k, później 43k, ostatecznie 48k a za ile finalnie sprzedany...

Wszystko zależy od stanu i kilku detali mechanicznych czy są wyprostowane czy nie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Lip 2022, 20:50

Ale chyba wychodzi na to, że za długo się zastanawiałem. Nie miałem wolnej chwili, a ta oferta była ode mnie z 80km, więc nie tak daleko.
Siedziałem dzisiaj w 300c, spodziewałem się trochę więcej miejsca patrząc na gabaryty auta. Niestety nie zmieści mi się to w garażu nawet, za długie.
W211 było na styk.
Trzymać się szukania 450h w wersji po lifcie (i czy budżet 50-52k w ogóle jest realny na to?) czy coś jeszcze można wrzucić do szukania w tej kasie?
bartekmal
Nowicjusz
 
Posty: 10

20 Lip 2022, 09:51

bartekmal napisał(a):Trzymać się szukania 450h w wersji po lifcie (i czy budżet 50-52k w ogóle jest realny na to?) czy coś jeszcze można wrzucić do szukania w tej kasie?


Na spokojnie w tej kasie możesz rozglądać się za FL. Nawet trafiają się z mniejszym nalotem.
bartekmal napisał(a):Ale chyba wychodzi na to, że za długo się zastanawiałem. Nie miałem wolnej chwili, a ta oferta była ode mnie z 80km, więc nie tak daleko.

Co do 430ek to jak jest sztuka to trza działać :D

Ale jechałeś tak na próbę 450h i 430 ?
Bo żeby się nie okazało tak jak z 300c.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Sie 2022, 12:19

Odświeżam temat, miałem małą przerwę w poszukiwaniach. Przed wyjazdem na urlop chciałem zrobić przymiarkę do GS'a co prawda 300, ale okazało się że ktoś akurat kupił i auto zeszło...
Nie mogę nigdzie namierzyć 450h, a co dopiero 430, żeby się do tego przymierzyć. Wszystko daleko.
Mam jeszcze kilka pytań odnośnie 450h:
1. Amortyzatory podobno tylko w ASO i ceny są astronomiczne, można wymienić na gwintowane tylko stracę wtedy adaptacyjne zawieszenie?
2. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? (skrzynia, bateria)

Większego wyboru już nie ma w tym budżecie?
bartekmal
Nowicjusz
 
Posty: 10
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexusa LC 500 Convertible - jak będzie cena?
    Polski oddział Lexusa udostępnił cennik najnowszego kabrioletu marki – modelu LC 500 CV. Napędzane 5-litrową V-ósemką luksusowe, sportowe auto z miękkim dachem jest dostępne w trzech wersjach wyposażenia, w tym ...

05 Sie 2022, 13:15

bartekmal napisał(a):Nie mogę nigdzie namierzyć 450h, a co dopiero 430, żeby się do tego przymierzyć. Wszystko daleko.


Pisałem Ci żebyś odezwał się na PW miałem 450h i 430kę mógłbyś sobie porównać.

bartekmal napisał(a):1. Amortyzatory podobno tylko w ASO i ceny są astronomiczne, można wymienić na gwintowane tylko stracę wtedy adaptacyjne zawieszenie?


Nie wiem czy teraz są astronomiczne ale są to amory regulowane a ich cena jest zwykła jak na taką opcję. Dotyczy to 430 i 450h.
W tamtym roku po zniżkach były w aso coś koło 900-1k. Trzeba też dowiedzieć dowiedzieć o regeneracje w Gdańsku (jest tam firma tym zajmująca się).
Ale koszt był podobny.

Kiedyś się tym interesowałem to podobno wymienia się je na zwykłe amory od 300ki. Pasują P&P.
bartekmal napisał(a):2. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? (skrzynia, bateria)


Na to co przy zwykłym aucie + stan baterii.

bartekmal napisał(a):Większego wyboru już nie ma w tym budżecie?



Już nie za bardzo.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Sie 2022, 13:31

szybki napisał(a):Nie wiem czy teraz są astronomiczne ale są to amory regulowane a ich cena jest zwykła jak na taką opcję
co prawda nie ten model ale jakiś czas temu robiłem w rx i cena była astronomiczna. Tu jest właśnie wielki minus lexusa w Europie, brak części od ręki i większość w kosmicznych cenach.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Sie 2022, 13:48

Kao napisał(a):prawda nie ten model ale jakiś czas temu robiłem w rx i cena była astronomiczna

Mówisz o innym zawiasie.

Z tego co pamiętam 2700 zł.szt. w/w firmie.a w ASO nie pamiętam :ok:

Kao napisał(a):Tu jest właśnie wielki minus lexusa w Europie, brak części od ręki i większość w kosmicznych cenach.


Temat jest jak najbardziej mi znany chociaż bidy nie ma szczególnie jak ktoś nie wykorzystuje tych aut jako dd zamiast VW golfa :D
Do tego ASO tak samo potrafi zaskoczyć negatywnie jak i pozytywnie czego nie potrafię zrozumieć. Do czasów covida był części które nie opłacało się kupować w zamienniku a są części których ceny dorównują ASO marek premium europejskich tylko że do nich są zamienniki a w Lexusie ich nie ma.

Tu jest mowa o Gs MK3 więc jest w miarę bezpiecznie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

09 Sie 2022, 11:13

Postaram się w tym tygodniu jeszcze sprawdzić Volvo s80 i zobaczyć jakiegoś GSa, żeby mieć pogląd na samo auto w środku.
Auto będzie mi służyć właśnie jako DD. Ale zakładam, że GS mimo amorów i tak wypadnie z resztą komponentów taniej w porównaniu do chociażby Merca z tych roczników?
Nie spodziewałem się, że wybór przy tym budżecie będzie mimo wszystko tak relatywnie mały. Inną opcją pozostaje mi pewnie coś z turbo?
bartekmal
Nowicjusz
 
Posty: 10