REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Interesują mnie koszty w przypadku wymiany skrzyni (plus jakieś uroki skrzyni E-CVT?), gdzieś tam też przewinął się temat GS 430.
bartekmal napisał(a):To nie jest tak, że to V8 w S80 będzie rodzynkiem, czyli słabo z dostępnością części i nie każdy warsztat ogarnie silnik yamahy?
Co do lexa gs to hybrydy szukaj najlepiej fl. Jak ma być wcześniejszą opcja po sprawdzeniu bębnów vvti oraz z tyłu głowy trzeba mieć inwerter. Jeszcze deska lubi ćwierkać ale to już nie jest straszne.
bartekmal napisał(a):Lift gs'a 450h to 2007 czy 2008r? bo znalazłem takie dwie informacje.
bartekmal napisał(a): a potrzebuję też czegoś większego z racji sprzedania W211
bartekmal napisał(a):A coś więcej w tym temacie jeśli chodzi o vvti, czego się obawiać najbardziej?
bartekmal napisał(a):Może trochę inaczej, dopuszczenie innych segmentów coś zmieni?
bartekmal napisał(a):a im dłużej szukam ofert to pozostaje mi albo zejść na ziemię i zrezygnować z v6/v8 albo szukać i czekać ale z tym drugim nie mam już zbytnio pola manewru.
Kao napisał(a):Nie rozumiem sensu zmiany w211 na w211 aby pozbyc sie tylko airmatika i sbc ktore tez nie jest jakis drogi i skomplikowany jak opowiadaj
czyli jak? Wymienić wszystko na raz? Na co jak zamiennikow nie ma? Regenerujesz sbc tylko u takiego co wie z tym zrobić a nie umyc za 1200 zl później test rodeo i jak nic nie wypluje to znaczy ze jest w miarę spoko.szybki napisał(a):Skomplikowany nie jest ale trzeba nie łatać na raty