Wada układu zapłonowego czy uszkodzone sprzęgło

08 Wrz 2008, 07:53

Mam problem od dłuższego już czasu z samochodem Mazda 121. Silnik 1.3 16v, jednopunktowy wtrysk, zalozona instalacja LPG 2 gen

Postaram sie przyblizyc opisowo problem:

- do 2000 obrotow szarpie na 1-ym i 2-im biegu szarpie autem, zeby plynnie ruszyc, trzeba utrzymywac wysokie obroty i to jest glowny problem.
- pod obciazeniem zdarza sie dziura w mocy na 2, zdarza sie sytuacja, kiedy wciska sie gaz, a auto stoi
- auto slabsze, na 4 i 5 idzie plynnie przyspiesza tylko pomiedzy 2,5 a 4 tys obrotow
- problem zaczal sie od falowania obrotow na wstecznym, teraz jest odwrotnie, na wstecznym jedzie plynnie
- czesto zdarzaja sie "dziwne" problemy przy odpalaniu auta, pali zwykle dopiero za drugim razem na zimnym silniku(na cieplym od razu), przy czym raz odpali dobrze wchodzac blyskawicznie na swoje obroty, a raz jakby na 3 gary pochechla wchodzac powoli na 1100 obrotow.

- kable WN nie swieca, tzn nie widac golym okiem przebic
- swiece maja pol roku
- kopulka czyszczona, palec wymieniony

biegi wchodza bez zastrzezen, w/w problemy wystepuja na pb i lpg, chociaz szarpanie zaczelo sie najpiew na lpg
komputer nie pokazuje bledow, plastikowy dolot jest caly
ignition
Nowicjusz
 
Posty: 3
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      BMW X4 Concept nowy Sports Activity Coupe
      Każde BMW X wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Pierwszy model BMW X – BMW X5 – zadebiutował w 1999 roku, tworząc segment aut typu Sports Activity Vehicle (SAV), w którym od lat królują modele ...