REKLAMA
Cześć, zastanawiam się nad zakupem samochodu z wadliwym silnikiem 1.6 VTI 120km z grupy PSA i chciałbym się dowiedzieć na jakie bolączki choruje ten silnik. Ogólnie po rozglądnięciu się w sklepach z częściami, kompletny nowy rozrząd kosztuje około 1500 zł a poza tym raczej nie ma jakiś wad dodatkowych. Na pewno jest mniej rzeczy, które mogą się potencjalnie zepsuć niż w przeciętnym dieslu oraz awaryjność jest głównie spowodowana tym wadliwym rozrządem, który przy zakupie samochodu można wymienić od razu i raczej nie padnie zbyt szybko. Dodatkowo ceny części w porównaniu do tego co wydawałem na samochody Niemieckich i Japońskich koncernów wyglądają dość atrakcyjnie. Czy jeśli przy zakupie zakładam od razu drobny remonty to czy jest się czego bać posiadając ten model ? Bo ogólnie Peugeot 308 zrobił na mnie pozytywne wrażenie, tak samo C4 poliftowe z tym samym silnikiem, ale mam dylemat czy warto się w to pchać i czego się ewentualnie obawiać po wymianie rozrządu na np Ine/SKF/Febi itp.
Pozdrawiam