Warszawa - kupno gruchota za grosze: 2-3k PLN

08 Sty 2014, 21:16

Witam wszystkich serdecznie na forum.

Ostatnie dwa dni poświęciłem na zgłębianie tematu kupna auta za psie pieniądze. Zauważyłem, że w Warszawie jest bardzo dużo ogłoszeń, jednak chyba większość to handlarze (pomimo, że podają się w ogłoszeniach za prywaciarzy).

Ale do rzeczy...

Kompletnie nie znam się na samochodach a chciałbym kupić takowy na 5 miesięcy, Po tym okresie sprzedać bez problemów nawet ze sporą stratą lub zezłomować i wyrejestrować (po cholerę mam płacić za OC skoro nie będzie mnie pół roku w kraju). Ewentualnie, jeżeli wielkim cudem trafił bym jakiś egzemplarz w dobrym stanie ubezpieczyć i postawić w garażu.
Auto jest na krótko więc ma być tanie. Im tańsze tym lepiej. Ma być do kupienia w Warszawie. Będę nim jeździł po mieście, ale chce się również dostać do Szczecina ze dwa razy.

Bardzo mi się podoba mp. Ford Puma:
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]

czy np. Opel Tigra:
[link do Tablica wygasł]

...ale podejrzewam, że za 3000-PLN nie kupie takiego którym da się jeździć bez inwestycji 5 miesięcy.

Skłaniam się ku mniejszym autrom, w zupełności mi wystarczają 2/3 drzwi. Malutki silnik też mi nie przeszkadza.
Proszę o opinie na temat znalezionych przeze mnie ogłoszeń:

Opel Corsa:
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]

Fiat Bravo:
[link do Tablica wygasł]

Fiat Seicento:
[link do Tablica wygasł] ----- cos mi się nie chce wierzyc w te 80k....
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]

Tico - choć to ostateczność.... wiem, że w żadnym aucie nie jestem bezpieczny, ale tutaj...hmmmm jak w kartonie.... ale nie mówie nie ;)
[link do Tablica wygasł]

Rover 214:
[link do Tablica wygasł]

Fiat Uno:
[link do Tablica wygasł]

Punto:
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]