Warsztat samochodowy PEUGEOT Wrocław i okolice

10 Gru 2018, 21:25

Dzień dobry Drodzy forumowicze,

W związku z zakupem PEUGEOT 508 SW chcę przygotować auto do bezpiecznej eksploatacji na kilka sezonów.
Auto zakupiłem z importu francuskiego. Oczywiście w książce wszystko się zgadza, ale wolę się ubezpieczyć i powymieniać podzespoły.
Co waszym zdaniem należy wymienić w mojej 508 SW z 2011 r. silnik eHDI 1,6 112 KM.
Wiadomo: olej + wszystkie filtry + rozrząd + płyny eksploatacyjne + ? Co jeszcze Waszym zdaniem powininiem wymieć, by być spokojniejszym użytkownikiem tego auta?
Na forach w temacie 508-ki pojawia się często temat zbierającego się nagaru w układzie dolotowym oraz rozszczelnianie się podkładek pod wtryskiwaczami.
Co z turbosprężarką oraz dwumasą? Dodam tylko, że w moim egzemplarzu występuje skrzynia półautomatyczna. Czy w tego typu skrzyniach należy wymienić olej profilaktycznie?
Co z FAPem? Tutaj też należy wymienić płyn?
Będę wdzięczny za kązdą odpowiedź/podpowiedź :roll:
Ps. Proszę o kontakt do GODNEGO polecenia Mechanika, który może się zająć moim autem. Rozumiem, ASO raczej odradzacie...? Znacie jakiś warsztat we Wrocławiu lub okolicach, do którego mógłbym udać się z moim autem bez zastanawiania się czy zostanę oszukany/przekręcony? Polecacie jakiegoś fachowca od aut francuskich :?:
Luka123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 03 09 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: VW POLO
Silnik: 1,4 MPI
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kiedy spada temperatura, spada też ciśnienie w kołach!
    Zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w oponach to dłuższa droga hamowania i gorsza przyczepność na zakrętach. Za niskie ciśnienie w oponach wpływa na przyspieszone zużycie opon. Ubytek o tylko 0,5 bara wydłuża drogę hamowania ...