Wiarygodna cena... ???

14 Gru 2013, 22:10

Witam, od dłuższego czasu szukam samochodu a jako, że nie mam z kim jechać żeby to auto obejrzeć, muszę polegać na własnej ocenie (a nie znam się nic a nic ;) ) heh Muszę więc sugerować się przede wszystkim opisem, zdjęciami i ceną... I tutaj pytanie do Was, budżet to ok. 6000/7000 zł, znalazłem kilka fajnych aut w tej cenie, ale boje się, że ta cena jest za niska na te modele. Konkretniej chodzi mi o:

- Opla Astre II
- VW Golfa IV
- Nissana Almere N16
- Peugeota 206
- Mazda 323F
- ewentualnie Seata Ibizę IIFL

Czy 6000/7000 zł to odpowiednia cena modeli powyżej? Proszę o opinie, oraz radę jakie jest prawdopodobieństwo, że kupię w tej cenie sprawny model któregoś z powyższych. Ewentualnie chętnie przeczytam także sugestię na temat innych samochodów :) Zależy mi, żeby wiedzieć w temacie jak najwięcej bo najbardziej skłaniam się ku kupnie Lanosa (bo nawet jak trafię na zły egzemplarz to wydam 2x mniej niż za któryś z powyższych)
konsumento
Nowicjusz

Auto: Nie mam

14 Gru 2013, 22:27

Astra II i Golf IV nie ten budżet.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Gru 2013, 22:35

daj linki do oglądanych przez Ciebie ogłoszeń

golfa IV kupisz lecz 3 drzwi silnik benzynowy w podstawowej wersji z rocznika 98 cena jakieś 7tys zł najczęściej jakieś padaczki
valia
Początkujący
Awatar użytkownika

Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: FORD FOCUS mkII
Silnik: 1.6tdci
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

14 Gru 2013, 22:48

zamiast takiego golfa IV wolałbym takiego saaba

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

dodam że znam to auto -> znajomego który wziął je w rozliczeniu za FORDA FOCUSA.

auto bez klimy ale ładne proste silnik 2.0 wolnossący bez turbiny - naprawdę przyjemne autko na bazie OPLA no i rok 2000
valia
Początkujący
Awatar użytkownika

14 Gru 2013, 23:05