Wibracje po wymianie wisko

10 Cze 2011, 22:15

mar_pula napisał(a):Sprawdź tarcze, przetocz lub kup nowe
-
co to da ??
bedzie miał nowe tarcze i nadal wibracje ...
Ostatnio edytowany przez sympatyk, 10 Cze 2011, 23:50, edytowano w sumie 1 raz
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

10 Cze 2011, 23:41

o ... jaki enigmatyczny
mar_pula
Początkujący
 
Posty: 76
Miejscowość: Lubartów

10 Cze 2011, 23:59

Fabutek napisał(a): U mnie około 3000 obrotów wibruje drążek zmiany biegów, kierownica i pedał gazu. Koła mam wyważone i zmieniłem ostatnio opony ale nic nie dało :???: . Jaka może być przyczyna?

sorry czy tu jest napisane o drganiach przy hamowaniu ?
ja nie dopatrzyłem, i nie dopatruje się związku z tarczami hamulcowymi :???:
przyczna jest w wale napedowym
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

11 Cze 2011, 09:17

Drgania wału rozchodzą się promieniście na całą karoserię ... wdaje mi się, że to nie wał :?:
Sprawdź poduszki, przeguby ...
mar_pula
Początkujący
 
Posty: 76
Miejscowość: Lubartów

11 Cze 2011, 09:48

Nie,nie przy hamowaniu.Dzisiaj sprawdziłem dokładnie i wibruje również stojąc na luzie,tylko mniej, czyli jednak chyba wał.
Fabutek
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: mazury

11 Cze 2011, 09:57

no to jak stoisz na luzie to sam sobie odpowiedziales ze to nie wał
kojotedek
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Klimontów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy V
    Solidny przód i wyjątkowe kształty. Skonstruowana z pasją, z myślą o radościach i wyzwaniach codzienności, nowa Klasa V oferuje zmienny układ wnętrza, a jednocześnie zapewnia imponujące wrażenia podczas jazdy. Przyciąga ...

11 Cze 2011, 10:33

Nie wał, nie tarcze to co? :???:
Fabutek
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: mazury

11 Cze 2011, 10:54

jak na postoju, to pewnie poduszka silnika ... skrzyni.
Czy przy/w trakcie uruchamiania silnika drgania są większe niż na biegu jałowym ?
mar_pula
Początkujący
 
Posty: 76
Miejscowość: Lubartów

11 Cze 2011, 11:07

jak na postoju, to pewnie poduszka silnika ... skrzyni.

... oraz drążek reakcyjny

a pytanie czy silnik pracuje równo na 4 gary ??
coś widzę że temu autu powinien mechanik się z bliska przyjrzeć
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

11 Cze 2011, 16:16

A możliwe że to tłumik?
Fabutek
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: mazury

19 Gru 2013, 18:16

Te wibrację to wyrobiony przegub wału łączący wał ze słynnym reduktorem, lub przedni wewnętrzny przegub wyrobiony przy jeździe z samym napędem na przód:)
Pironfozgen
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 19 03 1990
Przebieg/rok: 42tys. km
Auto: Mazda cx9gowo
Silnik: 37
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna