szybki napisał(a):Zrób test drogowy opon. Mało wulkanizatorów ma taki sprzęt.
Test drogowy z optymalizacją zrobiłem. Prawy i lewy tył bicie na hunterze w granicach 15-25N, prawy przód 10N a lewy przód aż 100N. Wulkanizator wykonał optymalizację siła bicia spadła do 60N i koło założył na prawy tył żeby nie czuć niczego na kierownicy. Hunter pokazał, że alufelgi są proste i występuje delikatnie niedoważenie 5-15g. Obecnie auto prowadzi się fantastycznie. Dzięki wielkie za zasugerowanie tego testu.
Przed zimą pojadę jeszcze do nich żeby dopieścili zimówki.
Jedynie zostało mi delikatne uczucie przeskakiwania kierownicy podczas skręcania przy prędkościach do ok. 55km/h (jak jadę szybciej to nie czuję tego) i zastanawiam się czy wymienić płyn od wspomagania bo nie mam pojęcia czy ktoś się tym zajmował wcześniej czy jest to może spowodowane szerokimi oponami -> przenoszenie dużych sił na układ wspomagania.
I takie pytanie jeszcze, dziś byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział, że jak dla niego górne wahacze po stronie pasażera są luźniejsze od tych po stronie kierowcy. Czy górne wahacze mogą wpływać na to skręcanie lub zużywanie się opon? Mówił, że widać ślad jak ściera się opona.