Wideorejestrator na prezent do 300-400zł

24 Lis 2016, 10:11

Zwracam się do Was o pomoc, chcę kupić kamerkę mężowi ale jestem kompletnie zielona w temacie, Co dobrego można kupic do 300-400zł ?
betsss
Obserwowany

Auto: Nie mam

24 Lis 2016, 12:40

Myślę że w podanych widełkach cenowych możesz zastanowić się nad modelami:
- Xblitz GO, cena 360zł
Przy tym urządzeniu mamy szerszy kąt widzenia 170 stopni. Ma ono funkcję monitorowania parkingu. Całkiem nieźle nagrywa w nocy. Tu masz listę tych urządzeń:
[link do oferty wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
- Mio MiVue 508, cena 349zł (widziałem jakieś promocje nawet poniżej 300zł)
Kąt widzenia 140 stopni, tryb parkingowy podobnie do tego wyżej.
[link do oferty wygasł]
- NAVITEL R600, cena 340zł
To również całkiem fajna kamerka z kątem widzenia 170 stopni
[link do oferty wygasł]

Jak chcesz kupić na prezent to dobrze by było jak byś kupiła od razu razem z kartą pamięci żeby po rozpakowaniu można było używać kamerkę. Możesz przed zakupem poszukać filmików na YT nagranych najlepiej w nocy i porównać sobie jakość. Wszystkie z powyższych trzech powinny być bardzo zbliżone jakością do siebie.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Lis 2016, 19:26

Zobacz sobie jakie są promocje w elektromarketach - ja korzystam z aplikacji - jak coś znajdziesz albo ci podpowiedzą co kupić, możesz szybko sprawdzić czy jest ten model w którymś ze sklepów w promocji. Polecam - nie zamula telefonu a masz wszystko pod ręką i nie trzeba przeglądać pdfów - wygodnie jak w sklepie internetowym.
Ostatnio edytowany przez ArteK, 30 Lis 2016, 11:15, edytowano w sumie 1 raz
Powód: To nie jest odpowiedź na pytanie autora. Reklama została usunięta!
sauerkraut
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 07 1975
Przebieg/rok: 42tys. km
Auto: laguna I
Silnik: v6 3.0 benzyna + lpg