Wideorejestrator na prezent - doradźcie prosze

01 Gru 2015, 16:13

Witam planuje kupić mężowi wideorejestrator z najlepszą rozdzielczością ,najszerszym kontem widzenia, dobrze nagrywający nocą,odczytujący tablice rejestracyjne itd itp ,to te dane które znalazlam co powinna mieć porządna kamerka :) zwykle padają tu pytania o wideorejestrator do określonej kwoty a ja nie stawiam limitu cenowego. Mój mąż lubi dobre rzeczy i wiem że sam by sobie nie kupowal przeciętenej jakości więc chcialabym trafić z odpowiednim modelem. Prosze doradźcie jaki na tą chwile model kamerki jest najlepszy na rynku? A i taki co nagrywa również na parkingu podczas postoju. Prosze zrozumieć jestem kompletnym laikiem a te przyklady podałam bo takie wyczytalam szukając czegokolwiek ale widze że sama sobie nie poradze z wyborem
Sonia76
Obserwowany

Auto: Citroen

07 Gru 2015, 20:19

Ja używam Xblitz Night, poniżej masz specyfikację. Jeśli chodzi o jakość to moim zdaniem jedna z lepszych kamer na rynku. Ma wszystko co wypisałaś łącznie z trybem monitorowania parkingu. Więc jak coś uderzy w auto to kamerka się włączy i wszystko zarejestruje. Ja jeszcze nie musiałem korzystać z tej opcji (tzn na szczęście nikt i nic nie walnęło ale lepiej chuchać na zimne:)

Rejestrator jazdy Xblitz Night Full HD
Rozdzielczość WIDEO maksymalna - 1920x1080p FULL HD 30kl/sek
Rozdzielczość PHOTO maksymalna - 12 Mpx
Format plików wideo - MOV H.264
Rozmiar wyświetlacza - 2.7 cala
Obrotowy wyświetlacz - NIE
Soczewka, optyka - kąt 150 stopni
Tryb nocny - TAK (8x diody IR)
Tryb noktowizora - TAK
Wbudowany mikrofon - TAK
Wbudowany głośnik - TAK
Tryb kamerki internetowej PC - TAK
Nagrywanie cykliczne - TAK / lub nagrywanie ciągłe
Typ obsługiwanych kart pamięci - micro SD / 64GB max
Gniazda, złącza - micro SD / micro USB / mini HDMI
Detektor ruchu - TAK
Automatyczny start nagrywania - TAK
Język menu - polish, english, chinese, japan, russian, spanish, portugese, french, italian, korean, german