Większe Turbo

20 Sty 2020, 10:17

Witam, co muszę zrobić żeby zmienić turbo na większe w Golfie 4 1.9 TDI 110KM? Po prostu nie wiem czy reszta będzie dobrze z inną turbiną współgrać.
Ciastek140
Początkujący
 
Posty: 68

20 Sty 2020, 11:11

Ciastek140 napisał(a):Witam, co muszę zrobić żeby zmienić turbo na większe w Golfie 4 1.9 TDI 110KM? Po prostu nie wiem czy reszta będzie dobrze z inną turbiną współgrać.

Zrób hybrydę i wsjo w temacie. Potem musisz auto wystroić. Oczywiście jest to mod który robi się na samym końcu kiedy wykorzystasz zakres pracy seryjnej sprężarki.
A jak pominiemy względy techniczne to po co Ci większe turbo? Pytam bo każde dłubanie przy turbo oznacza koszty i inną charakterystykę pracy silnika.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Sty 2020, 12:27

No i trza większe wtryski bo co z tego że turbo będzie dmuchać jak paliwa będzie za mało.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Sty 2020, 12:47

Kao napisał(a):o i trza większe wtryski bo co z tego że turbo będzie dmuchać jak paliwa będzie za mało

O tym nie wspominałem bo to jest bzdet przy zmianie turbo. Zresztą sam pomysł przy tym aucie i silnku jest :cry:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Sty 2020, 16:38

No chciałbym właśnie wstawić turbo od 130, wtryski 216 i potem chip
Ciastek140
Początkujący
 
Posty: 68

23 Sty 2020, 19:37

Ciastek140 napisał(a):No chciałbym właśnie wstawić turbo od 130, wtryski 216 i potem chip

Odpuść, szkoda czasu i pieniędzy... to nie lata 90te.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymóg opon zimowych w Europie
    Już w 29 państwach Europy wprowadzony jest wymóg jazdy na oponach sezonowych, a przepisy jasno precyzują okres lub warunki ich użytkowania. W 16 krajach są to konkretne daty kalendarzowe (Bułgaria, Czechy, Słowenia, ...

23 Sty 2020, 19:49

Dlaczego?
Ciastek140
Początkujący
 
Posty: 68

23 Sty 2020, 22:27

Ciastek140 napisał(a):Dlaczego?


1) szybciej Ci się znudzi niż go zrobisz.
2) nikogo takim kopciuchem nie zaskoczysz bo w dzisiejszych czasach technologia poszła do przodu .
3) stracisz pieniądze bo człowiek z doświadczeniem nawet minimalnym nie kupi takiego czegoś a dziecko bez doświadczenia nie będzie miało kasy i wymyśli Twoją ścieżkę od początku żeby tanio dojść do ...hmmm niczego.
4) tdi był montowany w wielu autach w różnych opcjach więc lepiej sprzedać to co masz dołożyć kasę na tuny i kupić coś seryjnego co będzie bazą wypadową na większy power. Jak Ci zabraknie to dorobisz sobie a i tak będzie szybciej i lepiej.
5) zazwyczaj modzenie starych kibli kończy się wymianą połowy napędu/dolotu/ukł paliwowego a i tak jest mierny efekt. Pół biedy jak nie jedzie i są kreski wykresu z hamki którego połowa dzieci nie potrafi czytać gorzej jak pozostanie chmura dymu i nic więcej.
6) ucz się od wyjadaków a wyjadaka nawet nie wpadnie na tak głupi pomysł. Sorki za szczerość.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe