Witam. Kupiłem samuraja Typ 150V silnik GL3A

22 Sie 2010, 22:11

Szczerze powiedziawszy nie spotkałem się z takim oznaczeniem :neutral: :roll:

I jeszcze ci się przypadkiem nie pomyliło ?

Może ci chodziło o G13A :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

22 Sie 2010, 22:20

pewnie chodzi o G13A 1324cm3 :wink: olejem zachlapane to nie doczytal :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

22 Sie 2010, 22:24

Na pewno musiał źle odczytać teraz szukałem po nacie tego oznaczenia i nie ma :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Sie 2010, 06:23

Silnik G13A , a podwyższany dach wychodził także na szerokich mostach (głónie lakier metalic), dokładnie nie da sięustalić kiedy były produkowane ponieważ nawet da się takiego znaleźć z 92' na gaźniku lub wtrysku.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 08:34

Witam, Panowie to jest rocznik 89. Panowie na pewno to jest wersja GL3A. A typ 150V. Jak istnieje możliwość to wstawię zdjęcie tabliczki.
kociu1982
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: K-ck

23 Sie 2010, 09:07

Typ 150V to spotkałem, właśnie V to oznaczenie wersji Metaltop High Roof ale nie ma silnika GL3A jeśli jest to 89r. ma gaźniku więc to będzie silnik G13A.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 09:53

Panowie ups faktycznie jest to silnik G13A :oops:
kociu1982
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: K-ck

23 Sie 2010, 10:17

Czyli w nowości miał ok 70KM :grin:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 11:08

Faktycznie chyba miał. Wczoraj były pierwsze testy samochodu i muszę powiedzieć, że faktycznie frajda z jazdy jest. Wcześniej jeździłem Kia Sportage ale samuraj to ina bajka.
A co powicie o oponach Bridgestone Desert Dueler 682 bo mam takie z czego dwie są w złym wstanie i nie wiem czy kupić takie same.
kociu1982
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: K-ck

23 Sie 2010, 11:32

Jeśli Ci życie miłe to odpuść sobie... to badziewie w fabryce zakładali, ogólnie opona nie robi w terenie, nie hamuje na mokrym, nie hamuje na sniegu, ogólnie jak dla mnie jedna wielka pomyłka. Jeśli chcesz coś z takich opon bardziej na czarne to coś może z szosowych opon BFG do 4x4 lub 50:50 to BFG AT
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 11:35

Hm w takim razie muszę pomyśleć o zmianie.

[ Dodano: 23 Sierpień 2010, 11:37 ]
Jejku ja się nie znam na tych oznaczenia AT, MT ipt. Auto ma służyć do jazdy po polach i lasach, tak aby jeździć cały rok i nie myśleć o zmianie lato zima. Na czarne mam drugie auto.
kociu1982
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: K-ck

23 Sie 2010, 13:06

A więc opony możemy podzielić na kilka podstawowych rodzajów:
ST - street czyli typowo szosowa
AT - opona All Terrain, do jazdy 50:50 szosa teren
MT - Mud Terrain opona typowo terenowa niektórzy stosują oznaczenie 80:20 teren szosa
Simex, Bogger itp. opony wyłącznie w ciężki teren, bardzo agresywne.
Na jazdę po lasach i polnych ścieżkach to bym polecił klasyka BF Goodrich All-Terrain T/A najmniejszy rozmiar to bodajże 215/75 R15 opona całkiem dobra do jazdy zimą po czarnym, ewentualnie BF Goodrich Mud Terrain T/A KM2 opona MT lepiej robi w błocie niż AT ale za to gorzej hamuje na lodzie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 13:16

Biorąc pod uwagę, że do lasu muszę dojechać po czarnym a czasem będzie to ok 16km to którą byś polecił? A jeszcze jedno oczywiście chciałbym wymienić oleje i takie pytanie czy jest jest taka potrzeba i na jakie??
kociu1982
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: K-ck

23 Sie 2010, 19:11

kociu1982 napisał(a):Panowie ups faktycznie jest to silnik G13A

Silnik ten ma następujące parametry:poj.1324ccm,Moc 64 kM...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Sie 2010, 20:02

Jogi4x4 napisał(a):Czyli w nowości miał ok 70KM :grin:


To jest gaźnik nie wtrysk :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997