Wspomaganie b3

04 Lis 2009, 10:55

witam wymieniłem pompę od wspomagania zmieniłem płyn odrazu[febi zielony] i rano jak go odpalę to kiszka musi chwilę pochodzić żeby jako tako działało jak jest ciepły to super chodzi co to może być maglownica?vw passat b3 1,9d 1990r. jak odpowietrzyć wspomaganie?
gibaj
 
  • 04 Lis 2009, 17:44

    napewno jest zapowietrzone maglownica odpada
    kamilszczak01
     

    04 Lis 2009, 18:19

    Odpowietrza się kręcąc kołami do oporu w prawo i lewo- potem sprawdzasz poziom płynu. Bardzo istotne jest zalać oryginalnym płynem jaki przewiduje producent.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    04 Lis 2009, 18:19

    ale jak to fachowo odpowietrzyć?

    [ Dodano: Sro Lis 04, 2009 18:21 ]
    kręciłem i kręciłem ze sto razy i jak jest dobrze to jak zimny silnik jest to znowu ciężko się kręci a płyn to febi zielony wiem że jest jakiś zawór przelewowy ale gdzie?
    gibaj
     

    04 Lis 2009, 18:31

    Zawór przelewowy a po co -płyn jest w zbiorniczku i jak się nagrzewa to wzrasta jego objętość ale nie aż na tyle zeby stosować tam zawór przelewowy. Albo masz zły płyn albo coś z pompą jest nie tak - gdzie ją kupiłeś? I do zbiorniczka dochodzą dwa węże -zgadza się?
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    04 Lis 2009, 18:45

    tak 2 dochodzą myłem wszystko i czyściłem pompa to firmy max gear nowa ale na starej to wcale prawie nie było wspomagania ani na zimnym ani ciepłym a gdzie ten zawór jest?nalałem płyn najpierw czerwony ale trochę gęsty był to wyczytałem w mądrych książkach żeby nalać febi tak też zrobiłem i dalej to samo.patrzyłem do zbiorniczka to płyn faluje
    gibaj
     
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
      Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
      Jak wydostać się z tonącego auta?
      Samochód, który wpadnie do wody znika pod jej powierzchnią w ciągu około 60 sekund, przy założeniu, że drzwi pozostają zamknięte. To czas na wydostanie się z wody pasażerów. Po otwarciu drzwi woda zalewa ...

    04 Lis 2009, 18:58

    Czyli na 100% zły płyn powinien być ATF Dextron i wchodzi tam 0,9L
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    04 Lis 2009, 19:41

    sam już nie wiem każdy co innego mówi na innych forach piszą że tylko febi zielony a nie atfa jak można sprawdzić maglownicę?

    [ Dodano: Czw Lis 05, 2009 11:30 ]
    jak można sprawdzić maglownicę czy jest padnięta?

    [ Dodano: Czw Lis 05, 2009 14:50 ]
    wymieniłem płyn całkowicie i dalej to samo jak jest zimny to nie ma wspomagania a jak pochodzi z 5minut to wtedy jest chyba trzeba robić maglownicę

    [ Dodano: Nie Lis 08, 2009 10:33 ]
    witam wczoraj podniosłem cały przód i heja 100razy w prawo 100razy w lewo układ napewno odpowietrzony a dzisiaj wsiadam odpalam go i zonk wspomagania nie ma co to za cyrk już z tym wspomaganiem czy to może być wina zaworu w pompie?

    [ Dodano: Nie Lis 15, 2009 13:20 ]
    dalej walczę z tym wsp.słyszał ktoś o zaworku w maglownicy?
    gibaj