WV polo 1.2 Problem

13 Kwi 2018, 21:06

Witam serdecznie, posiadam taki problem z moim WV polo 1.2 benzyna, a mianowicie nie chce palić gdy silnik ma około 90 stopni, mimo żee przy największych mrozach pali mi bez zarzutu, do tego jak już go odpalę to pojawia się problem z przepustnicą, a mianowicie skaczą mi obroty do 3 tysięcy samoistnie. Byłem u kilku mechaników i nikt nie wie co się może dziać, może ktoś miał podobny problem, gdyż nawet komputer pokładowy nic nie pokazuje. Dziękuję za każdą możliwą pomoc, pozdrawiam
Michalnoga
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 31 10 2013
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW Polo 4
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • 13 Kwi 2018, 21:49

    Na początek podmiana świec, być może to pomoże coś. Może gdy nagrzeją się to tracą cieplność i przez to słabsza iskra i ciężej uruchomić silnik.
    gber44
     

    13 Kwi 2018, 21:57

    Odczytać ewentualne błędy sprzętem diagnostycznym , w blokach pomiarowych sprawdzić czy odczyt temperatury silnika jest właściwy. Być może jest do wymiany czujnik temperatury.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4826
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    13 Kwi 2018, 22:04

    Odczytać sprzętem diagnostycznym ewentualne błędy.Podać tutaj numerki. W blokach pomiarowych sprawdzić prawidłowość odczytu temperatury silnika.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4826
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      AMAZING PARTS - SKODA Octavia rozebrana na części
      SKODA razem ze School of Form zorganizowała wyjątkowe wydarzenie AMAZING PARTS, podczas którego Nowa Skoda Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci/studenci School of Form, pod okiem znakomitego ...
      Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
      Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...