Napinacz jest zintegrowany z mocowaniem pasa i tego się nie rozbiera więc musisz kupić taki komplet. Pasów ze zwijaczem nie musisz wymieniać jak nie są zablokowane i zwijacz oraz blokada działa.
Po wymienionym całym przodzie, okazało się, że z tyłu za pasażerem też zablokował się pas, nie mogę znaleźć odpowiedniego pasa. Jaki opornik wlutować w to miejsce, żeby kontrolka zgasła?
Która firma króluje na rynku kabrioletów? Co wspólnego mają ze sobą Mercedes 170 S z 1937 roku, 540-konne Audi R8 Spyder czy ekstremalnie luksusowy i niebotycznie drogi Rolls-Royce Down oraz Mercedes-AMG GT? Każdy z tych samochodów został wyposażony ...
Współpraca Volvo Cars i Ericsson - usługi internetowe Volvo Car Group i Ericsson nawiązują współpracę w zakresie usług internetowych w samochodach Volvo. Badania szwedzkiego producenta samochodów dotyczące przyzwyczajeń kierowców, wymogów bezpieczeństwa ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.