REKLAMA
Witam Was serdecznie jest to mój pierwszy post i mam nadzieję ze zostane tutaj z Wami dłużej.
Mam nadzieję że dobry dział wybrałem do tego tematu.
A mianowicie... mam dwa auta, Fiata Scudo 1.9D 2001rok i Jeepa cherokee XJ 2.5TD rocznik 1998.
Oba są Anglikami.
Mieszkałem dłuugo w UK i wróciły ze mną do kraju, są zarejestrowane w angli.
Jednak teraz szykuje mi się wyjazd do pracy do Szwajcarii i nie wiem czy doprowadzić do ładu jedno z aut i jechać czy sprzedać i kupić coś innego.
Tylko nie wiem ile mógłbym za każde z nich wziąć. jezeli zbyt mało to pewnie zostaną.
A więc tak, co do Fiata to jest to samochod niezawodny i nigdy nie miałem z nim kłopotu.
Jest troche zadrapać, wgniotek jak to w vanie bo auto słuzyło do pracy (jestem elektrykiem) sam silnik ma przebieg około 120tyś mil, z bolączek do wymiany jest tarcza hamulcowa (lub dwie bo zawsze lepiej zrobić komplet) i to chyba tyle... no poza pakietem startowym bo pewnie kazdy po zakupie wymienia olej i rozrzad chociaz tutaj niema takiej potrzeby lecz nie mam kwitów z warsztatów bo co mogłem robiłem sam lub z pomoca kolegi mechanika. z takich technicznych spraw bo reszta to kosmetyka... aha i pływak w baku się zawiesił na 1/4 tak że ciągle pokazuje że jest ćwierć zbiornika paliwa.
Teraz Jeep, tu jest troche więcej roboty niestety co nie zmienia faktu ze bardzo lubię to auto.
wnętrze jest idealne, niema skóry, manualna skrzynia, 90tyś mil przebiegu silnik 2.5TD VM (wiem, panuje opinia ze to badziew jednak ja jestem odpukać zadowolony), reduktor 231 jak sie nie mylę ni jest poobijany, pare rys się jednak znajdzie.