Wyciek paliwa punto

27 Lip 2009, 14:43

Witam, mam problem dotyczący wycieku paliwa z fiata punto 1,2 96r. Nie wiem co się stało, ale dosłownie nagle zaczęło kapać, ale tylko w momencie ruszenia samochodu z miejsca. Gdy stoi nic się z nim nie dzieje. Dostałam już na innym forum, że to napewno pęknięty bak, ale chce się upewnić czy napewno. Wydajee mi się że gdyby był to bak paliwo kapałoby cały czas. Nie znam się na tym więc mogę się mylić. Czy oprócz baku może kapać z innych miejsc? Proszę o odpowiedź co sprawdzić.
kominiarzyk
Nowicjusz

Miejscowość: Crewe
  • 27 Lip 2009, 18:07

masz racje jakby to byl bak to by kapalo caly czas pewnie przewod masz gdziesz nieszczelny i jak stoi to sie nic nie dzieje a jak samochod jest odpalony to pompka goni paliwo
    kamilszczak01

27 Lip 2009, 20:10

Najczęściej pęka rurka plastikowa nad zbiornikiem.Pod tylną kanapą jest klapka a pod nią widać przewody paliwowe i pompkę paliwa.Przewody paliwowe są założone na kroćce plastikowe,ktore pękają.
    andrzej_124
    Stały forumowicz

27 Lip 2009, 22:31

Ale gdyby byly pekniete krocce na pompie paliwowej to smierdzialo by w samochodzie i jak by byly pekniete to paliwo by nie dostawalo sie do ukladu poniewaz pompka podaje paliwo z dosyc sporym cisnieniem, mailem ostatnio taki przyapadek w reno megane bo aby sciagnac szybkozlaczki ktore sa na kroccach pompy to nie jest tak latwo, trezba miec specjalne urzadzenie ale nie dysponowalismy takim i polamal sie krociec od pompy wlasnie i bylo tak jak mowie paliwo nie dostawalo sie dalej tylko pryskaloi jezeli byl by taki przypadek to samochod by nie odpalil poniewaz nie bylo by paliwa w ukladzi tylko by sie rozpryskiwalo.
    dawidbn
    Zaawansowany

Miejscowość: Koszalin

28 Lip 2009, 09:43

A w którym miejscu kapie - z przodu samochodu,z tyłu,,po środku,w okolicach silnika,bagażnika?Jak z okolic silnika,to w momencie jak kapie,patrz,gdzie silnik jest mokry.Jak kapiegdzie indziej,to trzeba wejść pod samochód i patrzeć skąd.