Wyciek z silnika po zmianie oleju i uszczelki pod miską

13 Wrz 2018, 18:15

Witam mam Seata Cordobe rocznik 2005, postanowiłem zmienić olej, auto miało minimalne wycieki z dołu silnika, została wymieniona uszczelka pod miską (ta na samym dole, w sumie to nad, nie wiem nie znam się na tym w ogóle).

Problem tkwi w tym że odkąd wyjechałem z garażu mam wycieki oleju, przejechałem ok 20 km, kropelka na kilka sekund, czy to normalne przy wymianie uszczelki? Czy już po przejechaniu takiej odległości brud oleju na silniku powinien sie wypalić? Mimo to nadal kapie, nie za bardzo się znam na samochodach dlatego pytam.

Ja podejrzewam że coś mechanik nabroił i źle założył uszczelkę?

Dodam że minęło już ok 2 h od wymiany ale pod autem widać plamy...

z góry dzięki za odpowiedź.
Lukasz111
Nowicjusz

13 Wrz 2018, 19:36

Nic tam nie powinno kapać, jedz do mechanika na reklamacje
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Wrz 2018, 22:51

Lukasz111 napisał(a):mam Seata Cordobe rocznik 2005
Ja mam rakietę rocznik 2311 :mrgreen: Na poważnie to byś padł na kolana i napisał jaki tam masz motor a wtedy można pisać dalej w temacie.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

14 Wrz 2018, 07:55

Silniczek maly 1.2 benzyna . Zaraz jade do garazu jak tylko otworza wczoraj juz mieli zamkniete. Zauwazylem ze to cieknie jakby kolo sruby. Nie te dwie dolne ale ta wyzej miskowa. Pewny nie jestem ale jak to mozliwe ze de..le by to zle zrobili... Skoro robia to x lat to taki blad nie powienien im sie przytrafic. Niby blachostka a gdybym sie nie skapnal to bym jeszcze silnik zatarl.
Lukasz111
Nowicjusz

14 Wrz 2018, 11:28