Wymiana, czy naprawa skrzyni biegów

28 Lut 2015, 23:21

Witam,

Mam pytanie, padł mi synchronizator biegu 2 i 4 w Nissanie Micra K11 1.5D 2001r. Niestety model ten z dieslem jest mało popularny przez co nie mogę dostać na żadnych aukcjach, szrotach skrzyni biegów. Dowiedziałem się, że mogę wziąć też skrzynie z Citroena saxo, która kosztuje 700zł + 300 robocizna. Koszt naprawy mojej skrzyni (synchronizatorów) to 800zł. I tu moje pytanie, czy lepiej kupić nową skrzynie i dopłacić te 100zł, ale mieć założoną nową skrzynie (używka), czy lepiej naprawić tą którą mam? Pomóżcie, bo jestem laikiem, a sam nie podejme decyzji :( I nie chodzi o to co wyjdzie taniej, tylko co będzie bardziej opłacalne na dłuższy dystans czasu. Co wy byście zrobili na moim miejscu?
mati113
Początkujący

Miejscowość: Bytom
Auto: Nissan Micra
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

01 Mar 2015, 11:52

Ja proponuję naprawić tą skrzynię którą masz. Jak kupisz inną, to nie wiesz czego się po niej spodziewać. A swoją naprawisz i przynajmniej wiesz co masz.
mati113 napisał(a):Niestety model ten z dieslem jest mało popularny przez co nie mogę dostać na żadnych aukcjach, szrotach skrzyni biegów.

JAk nie ma jak są :
[link do oferty na Allegro wygasł]
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Mar 2015, 12:12

Dziękuje bardzo, bo utwierdziłeś mnie w moim przekonaniu. Niestety mam wielu doradców w rodzinie, ale nikt nie potrafi nic konkretnego doradzić, dlatego jestem zmuszony Wam zawracać głowę. Jeszcze mam jedną opcje, która mnie nutruje i którą chciałbym z Wami przedyskutować.