REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Trochę bez sensu jeździć na ledach i światłach mijania. Pozycje w tym przypadku odpadają bo będziesz jechał na pozycjach z włączonymi ledami? Jak nie mają homologacji związanej ze światłami dziennymi to w takim przypadku dostaniesz mandat bo jest to niezgodne z przepisami.camil10 napisał(a):nie ma dopisku o możliwości jazdy na samych taśmach LED więc rozumiem, że razem z nimi muszą świecić światła mijania (lub pozycyjne o ile będą dobrze widoczne)
Jak są dwa obwody to zmieniasz bezpieczniki na takie same jak powinny być czyli 5A. Chcesz przerobić instalację żeby światła były na jednym obwodzie? Nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić? Bezpieczniki wymieniasz na takie jak były nawet jak będą świeciły ledy nie powinno to mieć w tym przypadku większego znaczenia.camil10 napisał(a):są oddzielne dwa bezpieczniki ponieważ po podłączeniu prawej lampy strzelił jeden 5A. Po podłączeniu starej prawej lampy, pozycja nie działała. W drugiej, lewejlampie pozycja cały czas działała. Rozumiem, że w tym przypadku powinienem wymienić bezpiecznik na 10A dla obu świateł pozycyjnych ?
camil10 napisał(a):Lampy posiadają homologację E9 lecz nie ma dopisku o możliwości jazdy na samych taśmach LED więc rozumiem, że razem z nimi muszą świecić światła mijania (lub pozycyjne o ile będą dobrze widoczne)
camil10 napisał(a):Wydaję mi się, że na przednie światła pozycyjne (żarówki H1) są oddzielne dwa bezpieczniki ponieważ po podłączeniu prawej lampy strzelił jeden 5A.
camil10 napisał(a):Rozumiem, że w tym przypadku powinienem wymienić bezpiecznik na 10A dla obu świateł pozycyjnych ? Światła mijania (żarówki H1) również powinienem mieć bezpieczniki 10A ?
camil10 napisał(a):Podsumowując:
po włączeniu pozycyjnych - święcą ledy
po włączeniu mijania - gasną ledy i świeci h1 od mijania.
camil10 napisał(a):Rozumiem, że nie można jeździć w taki sposób aby podczas jazdy na światłach mijania świeciły ledy i h1 a po włączeniu pozycyjnych same ledy ?