To jeszcze jedno pytanie
masz tam klasyczny 6 biegowy automat JATCO JF613E? Bo w dieslach DCi jak dobrze pamiętam były właśnie typowe klasyczne automaty uchodzące za trwałe. W benzynach natomiast dawali CVT.
W tym klasycznym automacie o takim oznaczeniu filtr oleju można wymienić rozbierając skrzynię i z tego co wiem nie jest to łatwa sprawa. Dlatego najczęściej wymienia się tylko olej.
MMariusz napisał(a):Najpierw zacznę u mechanika od wymiany statycznej, zobaczymy jaki będzie z niej olej ściekał
Najlepiej oddać samochód tam gdzie zajmują się profesjonalnie skrzyniami automatycznymi. Druga sprawa dobranie oleju jest tu kluczowe.
MMariusz napisał(a):Podobno tak słyszałem, gdyby był lekko brązowy, to można byłoby się pokusić o wymianę dynamiczną, a gdy będzie czarny, śmierdzący spalenizną, to można spodziewać się problemów ze skrzynią.
Jak by był czarny i śmierdział spalenizną to już byś zauważył niedomagania skrzyni w pewnych sytuacjach.
MMariusz napisał(a):I jeszcze kwestia ilości opiłków?
raczej nie będzie bo jak się pojawią to już skrzynia za długo nie pożyje
Tu jeszcze znalazłem niechcący filmik z wymianą statyczną oleju w skrzyni JF613E czyli tym 6cio biegowym automacie.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]