Wymiana oleju w skrzyni biegów fiat cinquecento 700

26 Cze 2011, 16:48

Witam.chciałbym wymienić olej w moim cieniasie.wiem już że olej kupić 80W90 i już kupiłem orlen hipol 80W90.teraz mam pytanie jak go wymienić oraz czy 'wlew' oleju jest łatwo dostępny i można wlewać bańka od oleju czy trzeba stosować jakieś strzykawki itp.aha olej będę wymieniał na podnosniku i ceglach.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

31 Lip 2011, 11:06

Spust olejowy znajduje się pod skrzynią,klucz imbusowy.
Wlew jest z boku kwadratowa śruba ,,14 " i wciskasz specjalną pompą olejową.
Lub bierzesz wąż,jednym końcem do wlewu zaś drugi wyżej silnika,wkładasz do niego pustą butelkę po silikonie i swobodnie olej sobie spływa.

Pozdrawiam.Pomogłem?
22233ab
Nowicjusz

Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW JETTA II
Silnik: 1,6 70km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991

01 Sie 2011, 08:37

bardzo pomogles dzięki.mam tylko pytanie ile tego oleju tam wejdzie bo mniej więcej wiem że 1.4litra a mam tylko 1litr czy dokupić czy tyle starczy?nie jest drogi bo ten co kupiłem był po 17zł.możesz dać jakąś aukcję z allegro z ta pompka olejowa?dzięki
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

11 Sie 2011, 16:53