chce wymienic plyn hamulcowy, w ins. pojazdu przeczytalem ze wchodzi 0,4l ze taka jest pojemnosc ile mam tego plynu kupic w sklepie? 0,5l? 1l? wiecej? wszystko jedno jaki? wazne zeby byl dot 4 tak? zresztą lepszego tak nie widzialem tylko dot 4 jeden 0,5l za 13zł a drugi dot 4 0,4l za 14zł za robocizna ile powinni wziąść mechanicy? ile czasu im to zajmie? następna wymiana za 2, 3 czy 4 lata?
a co ile producent twojej fury proponuje wymiane. w carrfour jest tez ten plyn dot4.kup 0.5l jak jest tanszy zawsze lepiej mmniej niz wiecej.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
a wystarczy 0,5l? nie trzeba min 1l zeby przepłukać układ? i wszystko jedno jaki kupie to będzie dobry? czy musi byc jakis firmowy? BORYSZEW 270st będzie ok?
powiem szczerze pierwszy raz słyszę ta nazwę plynu co podales także nie odpowiem na to pytanie.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Kup sobie płyn na CPNie - producent pewnie tam będzie Lotos lub coś podobnego, jeśli zlecisz wymianę w warsztacie - nie trzeba raczej kupować ...
Samemu możesz zrobić tak - odessać ze zbiorniczka dużą strzykawką płyn do dna, wlać nowy, za dwa tygodnie znowu i po czterech operacjach masz praktycznie nowy płyn w układzie, ale to taki półśrodek ... [link do oferty na Allegro wygasł] Tu masz pełny wykaz ...
P.S. Wpisz w końcu cos do profilu - nie mamy szklanych kul !!!
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...