Wymiana rozrządu VW Passat B5

09 Sty 2009, 15:22

czy w aucie z niemiec trzeba wymienic rozrząd?
vw passat b5 1,8 beznyna ile by kosztowala wymiana rozrządu
i czy musze wymieniac komplet rozrządu czy wystatczy jedynie sam pasek rozrządu?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
  • 09 Sty 2009, 18:55

    witaj dla bezpieczenstwa twojego auta to najlepiej wymienic cały rozrząd czli pasek i rolki bo zeby to wymienic to trzeba rozbierac cały przod auta gra nie watrta swieczki zeby wymienic sam pasek koszt takiej wymiany około 250zł bynajmniej tak jest u mnie w warsztacie
    Andrzej p
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Miejscowość: gdansk

    09 Sty 2009, 21:01

    no to sie pytam czy warto wymieniac pasek i rolki które kosztują duze pieniądze jakąs pompe wody itp?
    czy wystarczy sam pasek?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    10 Sty 2009, 16:31

    możesz wymienić sam pasek ale to może Ciebie kosztować drożej niż wymiana kpl rozrządu przy takiej wymianie żaden zakład nie da Ci gwarancji ja np takiej usługi się nie podejmuję wykonać
    fredas
    Początkujący
     
    Posty: 139

    10 Sty 2009, 17:05

    dlaczego nie i dlaczego gwarancji niema?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    10 Sty 2009, 20:34

    warsztat daje gwarancje na rozrząd tylko wtedy gdy jest wymienione wszystko z nim związane czyli pasek rolki i pompe wody i w wiekszosci warsztatów tylko wtedy gdy rozrzad jest orginalny albo warsztat sam zakupił czesci, na rozrzady przywiezione przez klienta wiekszosc warsztatów nie daje gwarancji
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jak przygotować samochód do wiosny?
      Dokładne umycie samochodu po zimie to nie tylko kwestia estetyki – można w ten sposób ochronić samochód przed postępowaniem korozji. Oprócz tego regularne mycie auta, zwłaszcza szyb, lusterek i ...

    10 Sty 2009, 21:14

    a po co mi gwarancja?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    10 Sty 2009, 22:31

    radzę Ci nie zadaj więcej takich pytań zrobisz jak uważasz jak dorośniesz to przyznasz innym rację co Ci dobrze radzą
    fredas
    Początkujący
     
    Posty: 139

    10 Sty 2009, 22:37

    O ile pamiętam to do tego silnika były robione dwa rodzaje napinaczy. Ten co nie wie czym się rożnią nie dostrzeże rożnicy w ich budowie.Jeżeli będziesz wymieniał rozrząd w warsztacie to weź fakturę na tą robotę.
    Wymiana rozrządu wiążę się z demontazem zderzaka, lamp,chłodnicy.Samo ustawienie i napięcie paska jest proste.Dwa razy widziałem jak odpadło małe koło rozrządu w silniku 1,8 ADR,powod-wadliwie zaprojektowane osadzenie małego koła.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    10 Sty 2009, 22:39

    dam Ci jeszcze przykład :wymieniając sam pasek to tak jakbyś nowe skarpetki założył na brudne nogi do dziurawych butów może tak zrozumiesz
    fredas
    Początkujący
     
    Posty: 139

    11 Sty 2009, 09:18

    wszyscy ci dobrze radza ale zrobisz jak chcesz w koncu to twoj samochod i twoje pieniadze
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    11 Sty 2009, 10:08

    co wy zeby wymienic rozrząd to trzeba rozbierać połowe auta?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    11 Sty 2009, 16:48

    Sproboj wymienic bez rozbierania... powodzenia. Dla wprawionego mechanika to jakies 25-30 min :P
    hot-garage
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 116
    Miejscowość: Górny Śląsk

    11 Sty 2009, 18:09

    to te passaty to jakies dziwne w zadnym aucie nie trzeba rozbierać przodu zeby wymienic rozrząd
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931

    11 Sty 2009, 20:08

    np niektóre Audi tez trzeba dematowac przód
    Suzuki Jimny
    Mitsubishi Outlander
    Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
    macpaw5
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 663