Wymiana Silnika 1.4TSI CTHD w Passacie B7

19 Paź 2020, 13:23

Witam!

Z góry zaznaczę, że jestem laikiem w kwestiach motoryzacyjnych, ale postaram się jak najlepiej przekazać o co mi chodzi.

Jak już wyczytałem, okazało się że silnik w moim Passacie jest jednym z tych najbardziej wadliwych z 1.4TSI - seria CTHD.
Dopiero teraz to wyszło, bo rocznik 2012 ale przebieg ledwo ponad 50k km. W serwisie powiedzieli mi że silnik do wymiany i nic się innego z tym zrobić nie da. Jednakże powiedzieli mi, że można go wymienić jedynie na ten sam typ silnika, czyli rozumiem CTHD - co mija się z celem skoro jest wadliwy.
Moje pytanie jest takie, czy jest to prawda? Po przeczytaniu bloga (http://motoryzacyjnyblog.pl/samochody/opinie-o-silnikach/silnik-1-4-tsi-wszystko-co-powinienes-wiedziec/) czy jest możliwe zamontowanie w miejsce tego silnika innego (powiedzmy że używanego) TSI Turbo EA211? Czy już nic nie można z tym zrobić i pozostaje tylko szukać nowego auta :(
VMPassat
Obserwowany

24 Paź 2020, 12:04

VMPassat napisał(a):Dopiero teraz to wyszło, bo rocznik 2012 ale przebieg ledwo ponad 50k km. W serwisie powiedzieli mi że silnik do wymiany i nic się innego z tym zrobić nie da.
No dobrze ale jakie masz z nim dokładnie problemy? Przebieg jest niewielki, a sama wymiana silnika na inny z takim samym oznaczeniem to zabieg bezsensowny w moim odczuciu.
VMPassat napisał(a):TSI Turbo EA211? Czy już nic nie można z tym zrobić i pozostaje tylko szukać nowego auta
Gra nie warta zachodu bo tanio nie będzie gdyż tu nie wystarczy wymienić samego silnika. Poza tym nie wszystkie problemy zostały wyeliminowane w tych silnikach jak to na początku zakładano.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?