Jeep Renegade

  • Długość, szerokość, wysokość i pojemność bagażnika

  • Dane samochodu
    Marka
    Jeep
    Model
    Renegade
    Okres produkcji
    2014 -
    Jakie wymiary ma bagażnik?
    Maksymalna długość podłogi bagażnika
    157 cm
    do pierwszego rzędu siedzeń przy złożonym drugim i trzecim rzędzie siedzeń jeżeli występuje. Fotele pierwszego rzędu odsunięte maksymalnie do tyłu na tyle na ile pozwala przestrzeń przy złożeniu tylnej kanapy
    Standardowa długość podłogi bagażnika
    77,2 cm
    do drugiego rzędu siedzeń przy złożonym trzecim rzędzie siedzeń jeżeli występuje
    Wysokość progu bagażnika względem podłogi bagażnika
    14 cm
    w przypadku podwójnej podłogi podane zostaną dwa wymiary
    Wysokość progu bagażnika względem podłoża
    76 cm
    pomiar dokonany na równym podłożu np. asfalcie, kostce brukowej, tak aby był jak najbardziej rzeczywisty
    Szerokość podłogi bagażnika w jej najwęższym miejscu
    95,5 cm
    najczęściej to np. szerokość pomiędzy nadkolami
    Wysokość otworu załadunkowego bagażnika na środku
    89,1 cm
    pomiar wykonywany na środku między górnym, a dolnym rantem
    Szerokość otworu załadunkowego bagażnika na dole
    98,3 cm
    pomiar dokonywany na wysokości 5-10 cm od dolnego progu załadunkowego
    Maksymalna pojemność bagażnika
    1297 l
    do pierwszego rzędu siedzeń przy złożonym drugim i trzecim rzędzie siedzeń jeżeli występuje, wg danych producenta
    Standardowa pojemność bagażnika
    351 l
    do drugiego rzędu siedzeń przy złożonym trzecim rzędzie siedzeń jeżeli występuje, wg danych producenta
    Poglądowe zdjęcie przedstawiające bagażnik w samochodzie Jeep Renegade (2014 ->)
    Jeep Renegade (2014 ->)

    Ocena: 4.8/5 (6 głosów)
    Autor: ArteK

    Powyższe dane w postaci wymiarów mogą być podawane z niewielką tolerancją błędu i warto to wziąć pod uwagę ponieważ nie są to dane katalogowe, a pomiary wykonywane przez Nas i naszych użytkowników forumowych.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS 430 - prekursor serii F
    Był 2003 rok, w kalifornijskim Huntington Beach ekipa mechaników Rod Millen Special Vehicles przygotowywała pokazowy egzemplarz Lexusa IS do targów SEMA. Ostatecznie z warsztatu wyjechał sportowy sedan z V-ósemką ...