Wyposażenie seryjne Passata Alltrack

25 Kwi 2012, 01:29

Na zewnątrz w oczy rzucają się takie elementy, jak 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Valley (jako opcja dostępne także obręcze 18-calowe Canyon) ze wskaźnikiem ciśnienia w oponach. Okna obramowane są matowymi, chromowanymi listwami, taki sam kolor mają obudowy lusterek zewnętrznych oraz listwy na osłonie chłodnicy. Seryjne relingi są anodowane i w kolorze srebrnym. Do zewnętrznego wyposażenia seryjnego należy także przednia i tylna osłona podwozia o wyglądzie stali nierdzewnej, reflektory przeciwmgielne oraz chromowane końcówki rur wydechowych.

Solidne i eleganckie wnętrze
Wnętrze różni się od klasycznego Passata listwami progowymi ze stali nierdzewnej z napisem ALLTRACK, komfortowymi siedzeniami pokrytymi tkaniną z wewnętrznymi częściami boków obszytymi Alcantarą (kolor: czarny), aplikacjami w kolorze tytanowo-srebrnym (z napisem ALLTRACK na osłonie popielniczki), pedałami z aluminiowymi nakładkami oraz automatyczną klimatyzacją. Kolejne napisy ALLTRACK umieszczono na przedniej i tylnej klapie. Ekran komputera pokładowego wita kierowcę wyświetlając napis ALLTRACK.

Wyposażenie poprawiające bezpieczeństwo
Passat Alltrack posiada takie elementy poprawiające bezpieczeństwo jak: sześć poduszek powietrznych, światła do jazdy w dzień i ESP oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy, wskaźnik ciśnienia w oponach oraz system stabilizacji przyczepy z funkcją podpowiedzi ruchem kierownicy, zintegrowany z ESP. Kolejnym rozwiązaniem poprawiającym bezpieczeństwo jest automatyczne włączanie świateł awaryjnych w przypadku mocnego hamowania. Inną praktyczną funkcją jest automatycznie uruchamiany elektroniczny hamulec – gdy kierowca zaparkuje samochód i odepnie pas bezpieczeństwa przed wyłączeniem silnika, aktywowany jest automatycznie elektroniczny hamulec postojowy zapobiegający przypadkowemu przemieszczeniu się Volkswagena. Dzieci w Passacie Alltrack mogą być przewożone w fotelikach dziecięcych zamontowanych do seryjnych uchwytów Isofix lub na dwóch zintegrowanych siedzeniach dziecięcych na tylnych skrajnych miejscach siedzących (opcja).

Komfort i funkcjonalność
We wnętrzu do wyposażenia seryjnego należą takie elementy, jak schowki (między innymi w konsoli środkowej i dachowej) oraz analogowy zegar w desce rozdzielczej. Komfort poprawia automatyczna klimatyzacja, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie otwierane/zamykane wszystkie okna, wskaźnik temperatury na zewnątrz, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold i centralny zamek z pilotem, a także komfortowe siedzenia z kieszeniami w oparciach, manualne podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz elektryczna regulacja oparcia fotela kierowcy. Wyposażenie seryjne obejmuje także obszyte skórą wielofunkcyjną kierownicę i gałkę zmiany biegów. Praktyczna jest funkcja zdalnego zwalniania blokady oparcia tylnej kanapy, dzielonego w stosunku 1/3 do 2/3.

Elektronika
Do wyposażenia standardowego Passata Alltrack należy także radio RCD 310 z odtwarzaczem płyt CD, podwójnym tunerem cyfrowym, funkcją odtwarzania MP3 i mocą 4 x 20 W, gniazdo multimedialne AUX-IN, funkcja automatycznego włączania świateł, automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu oraz zagłówki zoptymalizowane pod kątem bezpieczeństwa z dodatkową regulacją odległości.

źródło: Volkswagen
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

30 Kwi 2012, 17:55

Do tego jeszcze DSG, Light Assist, DCC i byłoby w sam raz.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu?
    Zainwestowanie w tuning samochodu może mieć wiele korzyści i może być ciekawym doświadczeniem dla miłośników motoryzacji. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu: ...