REKLAMA
do piotrauto:
hehe, masz troche śmieszne fazy z tym wyprzedzaniem, bo to jest manewr który jest bardzo często urzywany(w porównaniu np. z opanowaniem poślizgu)...
jezeli chodzi o Twój 1wszy punkt-> ja patrze w te prawe lusterko, i robie to mniej więcej na oko, a do tego zjeżdżam płynie i spokojnie na swój pas. bardzo warzna jest ta płynność moim zdaniem, dlatego bo jak nawet zrobisz to troche za wcześnie, to dzięki płynnemu i spokojnemu manewrowi jesteś przewidywalny dla gościa który jest wyprzedzany i wtedy kierowca wyprzedzany zdąrzy lekko przyhamować, Ty zdąrzysz troche odbić (bo lukniesz w lusterko zeby wiedzieć jak sie sprawy mają) i sytuacja opanowana. gorzej jak zjedziesz ostrzej to sytuacja zrobi sie nerwowa i może być troche niebezpiecznie...
co do 2ge pytania to nie wiem jaką furą się bujasz...ale szybko wdziołem gazete motoryzacyjną ,znalazłem na szybkiego lagune 2.0 dci i widze z wykresu że 2bieg jest DO-> 77km/h. 3ka DO ->103km/h, 4ka DO ->153km/h. Czyli w tym przypadku wyprzedzał bym na 3ce bo w wyprzedzaniu trza to zrobić jak najszybciej, a na 5ce to zamuła będzie. no i na tym 3 biegu gaz w podłoge i kręcisz silnik do CZERWONEJ STREFY na obrotomierzu albo nawet lekko na nią wchodzisz i wbijasz 4bieg. zasada do CZERWONEJ STREFY obowiązuje w każdych silnikach spalinowych ("ropa",benzyna,gaz).
co do 3 pytania to jak masz max moment od 4 tyś to kręcisz silnik od 4 tyś aż do CZERWONEJ STREFY na obrotomierzu albo nawet lekko na nią wjeżdżasz