nie no napisalem ze instalacja ma pół roku i ma przejechane 20tyś, samochód ma teraz przejechane 93tyś a gdy zakladalem instalacje mial 72tys.wlasnie wiem ze silnik powinien osiagnac pewna temp. i wtedy na gaz ale wiadomo chodzi o oszczednosc. wiadomo te obroty wysokie da sie zniesc ale gorsze jest to gdy dojezdzam do swiatel to obroty spadna prawie do zera i sie podnosza do 1000, a czasem nawet zgasnie. mimo wszystko uwazam ze silniczek krokowy raczej nie bo miałbym tak na benzynie a dzieje sie to tak na gazie, silnik ani na benzynie ani na gazie nie przerywa.
[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 09:50 ]aha no i te wysokie obroty na zimnym silniku na gazie to rozumiem jak jest 1400-1500 ale nie 2000 a czasem nawet 2200. mysle ze to jest tez powod ze samochod troche za duzo pali, dodam ze jezdże głównie po kaliszu krótkie odcinki np. 2km na uczelnie, czy do sklepu. a skoro on ma tak wysokie obroty czyli musi wiecej połknąć tego gaziku