Wysokie ubezpieczenie młody kierowca

02 Cze 2013, 23:39

Witam

brat chce sprzedać mi samochód. Ale niestety jestem 'świeżym' kierowca nie posiadam żadnych zniżek.. Mój szwagier ma spore zniżki (60%) i czy jeśli byłby współwłaścicielem samochodu ubezpieczenie płaciłabym mniejsze ? w każdym razie Co mogę zrobić by nie płacić monstrualnego ubezpieczenia. I jeszcze jedno, co jeśli ja albo szwagier stukniemy gdzieś lub ktoś w nas ile byśmy za to zapłacili i jak to się ma do zniżek .?

pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.
ehem
Nowicjusz

Prawo jazdy: 19 04 2012
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volswagen passat tdi 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

03 Cze 2013, 09:59

Możesz "zrobić" szwagra współwłaścicielem tego samochodu ale pamiętaj, że za każde Twoje przewinienie straci On jakąś część zniżek. W zależności od danego TU może to być od 0% do nawet 20%.
dominicue
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Seat Cordoba Vario
Silnik: ASV
Rok produkcji: 2000

03 Cze 2013, 10:03

Dziękuję za odpowiedz :)
ehem
Nowicjusz

Prawo jazdy: 19 04 2012
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volswagen passat tdi 1.9
Rok produkcji: 1999

04 Cze 2013, 21:54

Jak szwagier podczas ubezpieczania powie, że samochodem bęzie kierwała osoba, która ma świeże prawko, to jego polisa wzrośnie. Podejrzewam, że nie tak, jakby.ś ty miał brać to ubezpieczenie, ale zawsze warto zapytać o jedną i drugą opcję. Może to być tylko kilkadziesiąt złotych różnicy, ale ty miałbyś już wypracowane zniżki. Z tego co słyszałem, to nie ma już tak jak kiedyś, że osoba młoda stażem zbiera zniżki przy osobie, która ma większy staż. Ale tego nie wiem na 100%. Może ktoś bardziej kompetentny się wypowie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy