Wytrzymale tanie nie brzydkie

02 Cze 2013, 20:17

Witam prosilbym o pomoc szukam auta na dojazdy codzienne 80km w jedna strone szukam czegos w miare duzego taniego i na gaz racze oby sie nie psulo czesto bedziemy jezdzic w czworke na treningi (jestem siatkarzem). Czy macie jakies pomysly cos tak do 10tys.:))
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

02 Cze 2013, 22:25

Ja przy takich przebiegach szukałbym diesla. Ja zaproponuje auto które wprawdzie nie jest młode ale duże,wygodne i sprawia przyjemność z jazdy.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Cze 2013, 22:37

Myslalem tez o tym lecz kojarzy mi sie to z taksowka i starszymi ludzmi mam 23 lata ale nie mowie nie bo na pewno jest to wytrzymale. Mozesz powiedziec cos wiecej o tym modelu?:)
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

02 Cze 2013, 23:00

W 124 jest fajny, wygodny, bardzo łatwo serwisowalny tylko że paliwożerny najmniejsze silniki pb nie nadają się do tego auta ponieważ nie jedzie i dużo pali np.2,3 był problem na trasie żeby zejść poniżej 14l lpg.
Dla odmiany diesle są wytrzymałe ale mega zamulają do tego stopnia że wszystko bez turbo i poniżej 300ki jest upierdliwe w trasie i paliwożerne. w124 200 d nie udało mi się zejśc poniżej 9l chyba że nie przekraczałem 60-70km/h.
Trafienie diesla nie zajechanego graniczy z cudem a wersje 250td i 300 są bardzo drogie. 250td spali 8-9l. ON ale trochę jedzie natomiast 300d 9-10l ON minimum przy normalnym użytkowaniu.

A zastanawiałeś się nad Camry która jest tak samo niezniszczalna jak W124 o wiele mniej pali i lepiej jedzie.
Są dwie opcje 2,2 w manualu i 3,0 V6 w automacie.
Generalnie przebiegi 500tyś.km nie robią na niej wrażenia, spalanie tej słabszej przy delikatnym zamulaniu 10-11lpg (moje rekordy to 8-9lpg)a tej mocniejszej 11-13lpg w trasie. Łatwa w serwisie z tanimi gratami.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

03 Cze 2013, 00:02

Jest to fajny pomysl porozgladam sie jeszcze myslalem takze o mazdzie 626 2.0 czy porownujac do camry ktore lepsze by sie wydawalo?:)
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

03 Cze 2013, 02:37

gmjackson napisał(a):Jest to fajny pomysl porozgladam sie jeszcze myslalem takze o mazdzie 626 2.0 czy porownujac do camry ktore lepsze by sie wydawalo?:)


Inna klasa auta. Camry będzie o wiele bardziej komfortowa.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym tak naprawdę jest tuning samochodów?
    Zakup nowego samochodu to dla wielu osób bez wątpienia ważne wydarzenie. Dla każdego oznacza ono jednak co innego. O ile dla większości z nas nowy samochód to po prostu środek transportu do pracy, sklepu czy ...

03 Cze 2013, 07:51

Ja jeszcze dorzuce Leganze,również wygodne autko,przebiegi rzędu 400-500tys to nie problem (zazwyczaj większość egzemplarzy do sprzedania ma przebiegi 200-250tys więc drugie tyle przed nimi),spalanie 12-13l lpg po mieście,jak dobrze poszukasz to znajdziesz egzemplarz z Niemiec i jeszcze nie wytłuczony po naszych drogach.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

03 Cze 2013, 10:14

Leganza odpada moj znajomy posiadal i ciagle u mechanika stalo i sie zrazilem do tego modelu. Moze trafil zly egzemplarz ale leganze bym odpuscil. A Camry i 626 to tez roznica w cenie nie zalezy mi mega na komforcie. Wie ktos moze czy to 626 jest rownie wytrzymale? I czy silnik pod gaz sie nadaje? I czy w miare sie zbiera z silnikiem 2.0?:)
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

03 Cze 2013, 11:25

gmjackson napisał(a):czy to 626 jest rownie wytrzymale? I czy silnik pod gaz sie nadaje? I czy w miare sie zbiera z silnikiem 2.0?:)


626 jest generalnie trwałym samochodem, w miarę dobrze się serwisuje, 2,0 jest ok. do LPG, większy wybór niż Camry, poziom spalania LPG troszkę mniejszy niż w Camry 2,2.
Trzeba uważać na rdzę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Cze 2013, 00:36

Bardziej mnie przekonuje 626 ale czy 2.0 czego jest kilka modeli czy moze czekac i szukac rzadkiego dosc silnika 2.5?? Rownie dobry do gazu?
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

04 Cze 2013, 10:37

Masz do wydania 10tyś więc za pewno chodzi Ci o Mazdę 626 GF (1997-2002). W tych modelach nie był montowany silnik 2.5 chyba, że chcesz szukać wersji prototypowej MPS :P
2.5 był w starszej generacji GE, natomiast 2.0 w GF występował w dwóch odmianach 115 i 136 KM.

Napisz jeszcze czy to ma być sedan/kombi ?

W Mazdzie 626 wersja 136KM była częściej montowana w kombiaku (oznaczenie GW).
Ostatnio edytowany przez maro39, 04 Cze 2013, 10:41, edytowano w sumie 1 raz
Mazda 6 GY 1.8 Pb 05" LIFT ||Mazda 626 GF 2.0 Pb 99" || Seat Toledo 1L 1.8 Pb 97"||
maro39
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Śląskie
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Auto: Mazda 626 GF 2.0 136KM

04 Cze 2013, 10:41

Aha no to rozwiales moje watpliwosci:)) dzieki wielkie;) jeszcze mam pytanie czy czesci zamienne sa drogie?:) i pytanie jeszcze co lepiej czy diesel czy gaz?
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

04 Cze 2013, 10:51

Części nie są drogie bo na rynku jest mnóstwo dostępnych zamienników,natomiast mechanicznie samochód jest trwały dzięki czemu nie musimy zbyt często odwiedzać warsztatów.

Diesle Mazdy nigdy nie należały do udanych więc ja bym wybrał PB+LPG.
Mazda 6 GY 1.8 Pb 05" LIFT ||Mazda 626 GF 2.0 Pb 99" || Seat Toledo 1L 1.8 Pb 97"||
maro39
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Śląskie
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Auto: Mazda 626 GF 2.0 136KM

04 Cze 2013, 11:14

Ok dzieki wielkie chyba mnie namowiliscie:)))
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

04 Cze 2013, 12:37

A jeszcze tak myslalem nad toyota avensis 98r czyli chyba ten pierwszy model w porownaniu do mazdy 626? Co byscie wybrali oczywiscie oba w gazie?:)
gmjackson
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam