Xenon HiD

26 Paź 2015, 15:52

Witam.



Zakupiłem xenony Hid H1 ( wiem , że zaraz bedzie .... chińszczyzna, lipa itd....)



Problem taki : po zamontowaniu świeci tylko ten od pasażera. Od kierowcy rozbyłyska i gaśnie. Po zmianie stron - przetwornica , żarówka itd. - wszystkie kombinacje cały czas to samo. O co może chodzić? Czy nie ma tyle prądu, żeby dwa na raz zaświeciły? Jest na to jakiś sposób czy kasa w błoto?

Autko Omega B sedan.
biniu88
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Omega B
Silnik: 2.5
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

26 Paź 2015, 16:05

Jak nie masz reflektorów ksenonowych ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem to wywal to !
Jak tak jest to bardzo dobrze, że nie świecą - jednego pozera premium mniej. Mnie jasny szlag trafia jak mijam w nocy kogoś z takimi wynalazkami ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Paź 2015, 09:54

biniu88 napisał(a):Zakupiłem xenony Hid H1 ( wiem , że zaraz bedzie .... chińszczyzna, lipa itd....

Nie chodzi o to, że chińszczyzna, że lipa itd. Chodzi o to, że te źródła światła nie mają żadnej homologacji, w nocy oslepiają innych i są przede wszystkim nielegalne - policjant może zabrać DR za takie coś.
Obecnie są takie źródła światła ( normalne żarówki ), że nie ma potrzeby montowania HID-ów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Paź 2015, 10:21

To jaka h1 polecacie?
biniu88
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Omega B
Silnik: 2.5
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Paź 2015, 10:31

Z tego co się orientuję, to na rynku obecnie są dwie przodujące firmy - Bosch i Philips. Opróćz tego jest jeszcze Tungsram i Osram. Też dobre.
Jak obecne żarówki świecą ci słabo, to zwróć uwagę na żarówki typu "+" - np. +60% więcej światła. Mają one standardową moc, ale świecą jaśniej.
Warto też zwrócić uwagę na stan kloszy reflektorów i odbłyśniki. Jak te elementy są zabrudzone, to nawet najlepsze żarówki czy HID-y nie pomogą. Wówczas tylko wymiana reflektorów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

28 Lis 2015, 15:06

Pseudoksenony nie posiadają homologacji, to duże ryzyko, aby je instalować, bo to się może skończyć zabraniem dowodu osobistego. A też niebezpieczne na drodze, bo oślepiają innych kierowców i pieszych. Jeśli chcemy montować oryginalne, niefabryczne ksenony, potrzebujemy dodatkowo układ autopoziomowania i samoczyszczenia reflektorów. Następnym razem lepiej nie dawaj się skusić na takie oświetlenie.
pawelus
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 02 2010
Auto: Seat Toledo
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    15 lat sukcesów Toyoty Prius
    15 lat temu została zaprezentowana pierwsza generacja Toyoty Prius, której debiutowi towarzyszyło hasło "w samą porę na 21 wiek". Półtorej dekady później, najlepiej sprzedający się samochód hybrydowy ...