07 Lut 2009, 16:00
Cały problem jest w tym,że te ksenony co masz prawdopodobnie nie są oryginalne i są bez homologacji.Domyślam się też,że reflektorów nie wymieniłeś,a dodatkowo podłączałeś to sam wg zamieszczonego schematu w komplecie?
Jeżeli tak,to proponuję ci pojechać do elektryka,żeby ci to podłączył,bo z tego co czytam nie masz za bardzo pojęcia o elektryce samochodowej.A miałem juz na warsztacie takie samochody(głównie Ople i Mazdy),że po takich eksperymentach,były do wymiany całe wiązki przewodów,ponieważ były w nich stopione izolacje przewodów i robiło się zwarcie.Oczywiście trzeba było też w każdym przypadku wymieniać wszystko co jest związane z oświetleniem(skrzynka bezpieczników cała,przekaźniki oświetlenia bądz całe moduły oświetlenia,w zależnościo od samochodu i jego wersji,przyłącza,przewody itd).A powodem był niewłaściwy montaż oraz to,że kupywali zestawy ksenonowe,a nie ieli pojęcia co kupują.A warto wiedzieć choćby to,jakie należy dobrać żarówki do danej przetwornicy.
Poradz się jak najoprędzej elektryka,zanim narazisz się na koszty.No i pomyśl o wymianie reflektorów na ksenonowe jeżeli takowych nie masz - z czasem,jak masz zwykłe reflektory halogenowe i palnik ksenonowy(nie ma żarówek ksenonowych,a te co są w sprzedaży typu H1,H3,H4 itd,to podróby),to przyłącza się mogą wytopić,a co za tym idzie spali się przetwornica.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...