Xenony . jakie żarówki do tego ? bi xenony ??

23 Maj 2011, 02:27

WITAM !! Posiadam w swoim samochodzie zestaw HID Xenon 6000k. Niestety odległość na jaką rzucane jest światło nie zadowala mnie(praktycznie za 2metry przed samochód). być może wysterczyłoby po prostu podnieśc je trochę do góry. Lampy mniej więcej takie : http://diolut.pl/priv/lampa2_1.jpg
i tu moje pytanie : na jakie żarówki mam wymienić w xenonie aby barwa była bardziej biała(aktualnie delikatnie wpadająca w niebieski), oraz na jakie żarówki do świateł drogowych aby była mniej więcej taka sama barwa świateł ?? A może pomyśleć tu po prostu o zakupie zestawu bi xenonów ?? niestety w tym temacie jestem kompletnie zielony ;//
artekbartek2
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa

23 Maj 2011, 15:37

A może zamiast podnoszenia porządna regulacja w jakimś dowolnym warsztacie gdzie mają do tego sprzęt? A poza tym skoro masz takie reflektory jak na zdjęciu to nie potrzebny ci bi xenon bo w tej lampie światła mijania i drogowe są oddzielnie. Na długie możesz założyć np. Philips Blue Vision Ultra. A co do tej barwy xenonów piszesz że masz 6000k więc to mniej więcej wygląda tak jak tu:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

więc możesz kupić 5000k to będzie bardziej białe. 8000k jest już bardziej niebieskie a 4300k bardziej żółte, dla mnie najbardziej białe wydaje się 6000k. U siebie w Hondzie mam H4 6000k bi xenony i jestem zadowolony. ;)
Ps. Zobacz też w jakim stanie masz reflektory,odbłyśnik,soczewkę może wina leży też po tej stronie?
CIVIC14
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

23 Maj 2011, 16:29