Xsara picasso - uszczelnienie karoserii

16 Maj 2013, 21:48

Witam, to mój pierwszy post :)
Oglądaliśmy ze znajomym Xsarę, w komorze silnika nadkole-reszta budy i elementy podłogi bagażnika (boki-podłoga) są uszczelnione masą i zamalowane. 3 różne osoby oglądając auto z różnych stron stwierdziły, że nie jest ono po stłuczce, (jednak nie mieliśmy miernika lakieru) oglądane również z kanału. Czy Citroen poprostu uszczelniał w ten sposób elementy karoserii i jest to normalne ? Przednie ćwiartki są chyba z tworzywa a nie z blachy
Dzięki z góry za pomoc :)
admiralbar
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: byl Opel ;)

16 Maj 2013, 22:34

admiralbar napisał(a):Przednie ćwiartki są chyba z tworzywa a nie z blachy


Nazewnictwo - ćwiartki - są używane np. przez blacharzy. Nie są z tworzywa . Są to części nadwozia poćwiartowane , pocięte z dawcy , a póżniej wszczepione do biorcy.
admiralbar napisał(a):są uszczelnione masą i zamalowane.
Jest to standartrowa technologia producenta. Problemem jest czy jest to oryginał czy ktoś to podrobił ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4897
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

27 Cze 2013, 12:36

Ćwiartki na pewno nie są z tworzywa,a co do uszczelniania elementów karoserii,to w sumie dobre pytanie,nie wie,m czy akurat firma Citroen stosowała taką technologię.
Laserwash
Początkujący
 
Posty: 162
Auto: M3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Top 10 najbardziej cenionych rajdów off road
    Witaj w ekscytującej arenie wyścigów off-road, gdzie każda sekunda jest walką z nieprzewidywalnymi elementami przyrody, a każdy skręt kierownicy to decyzja o triumfie lub porażce. W tym świecie, gdzie grunt pod kołami ...