Z droższego na tańsze.. Szukam kombi/suv daily

31 Gru 2024, 21:43

Jeżdżę od 2 lat pięknym Volvo V90 Rdesing 320km AWD wyposażony po sam dach. 21 calowe felgi, piękny lakier bursting blue, generalnie auto marzenie. Zrobiłem w dwa lata 40tys km.

A teraz chciałbym je sprzedać i kupić coś tańszego do ok 80-100tyś zł. Bezawaryjnego, mało palącego ale stosunkowo dużego, musi być 2+1+pies. Ale boję się, że będę płakał za volvo.

Moc myślę że 180km to minimum, chodzi mi po głowie zwykła Corolla kombi 2.0 hybryda. Dystans teraz spadnie do ok 10tys km rocznie, krótkie odcinki do pracy, więc żadnych diesli.

Co możecie polecić? Spory, lać benzynę zmieniać olej i jeździć.

Wcześniej miałem Lexusa IS250 i też super wspominam.
Piuke
Początkujący

Prawo jazdy: 01 09 2012
Auto: Nie mam

31 Gru 2024, 21:47

Piuke napisał(a):po głowie zwykła Corolla kombi 2.0 hybryda
oj to napewno będziesz płakał za Volvo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Gru 2024, 22:51

Piuke napisał(a):Moc myślę że 180km to minimum, chodzi mi po głowie zwykła Corolla kombi 2.0 hybryda.

Będzie taniej, będzie oszczędniej ale pieniundze to nie wszystko :D

Jak orientujesz się na oszczędności, brak komfortu oraz eCvt to ok. Jak chcesz nawiązania do Volvo to nie ta bajka.

Tak naprawdę Toyota vs klasa Volvi nie ma nic w ofercie ( może tylko Camry ale to jest sedan) a Lexus (którego miałeś) to albo SUV albo sedan który raczej do mistrzów przestronności nie należy.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Sty 2025, 09:40

Volvo poza eksploatacja nigdy nic mnie nie kosztowało. Sprawa wygląda tak, że chyba dorosłem. Zostało mi jeszcze 3 lata spłacania czego już nie chce. Chciałbym je sprzedać, wyzerować kredyt i kupić coś za to co zostanie czyli właśnie ok 80k pln i jeździć za "zero".