Ciekawostką dla mnie jest fakt, że w wielu angielskich autach sportowych wycieraczki chodzą jakby na opak w stosunku do dzisiejszych standardów. Na prezentowanym zdjęciu mamy wersję GB z kierownica po prawej , w wersji europejskiej wycieraczki są odwrócone. Być może konstruktorom chodziło o to, żeby woda nie podnosiła się po ich przejechaniu przed oczy kierowcy, zatrzymując się na piórze wycieraczki, jednak zakres wycieranej szyby jest jednak znacznie mniejszy (o czym może zaświadczyć spory odsetek "przekładek anglików" bez przełożonych wycieraczek.
Sprawność kierowcy - co o niej decyduje? Statystyki wypadków bezlitośnie pokazują konsekwencje ludzkich błędów. Budowane z myślą o ochronie kierowców pojazdy, a nawet specjalnie projektowane drogi, które mają wybaczać uczestnikom ruchu ...
System odzyskiwania energii kinetycznej - KERS Firma Volvo Car Group zakończyła obszerne testy drogowe systemu odzyskiwania energii kinetycznej – KERS. Rdzeniem tego rozwiązania jest koło zamachowe z włókna węglowego. KERS jest lekki, wydajny, obniża spalanie, ...
To jest trudny temat stawiam na AC z 1953r z drobnymi zmianami lub wielkimi jak kto woli, wlot w stylu super 7 i to mnie myli, wydech i koła też zamieszane OGÓLNIE WYGLĄDA NA REPLIKĘ
O replice 7 myślałem jakiś czas temu, oddaliłem myśli, szkoda
No to wiedziałem, że Was zaskoczę. Ten samochód to ZiŁ (ZiS) 112S (od sport) 1960-1965. Wizualnie natchnieniem nie była Cobra tylko Ferrari 250 Testarossa. Za to Cobra była natchnieniem dla silników . Wyprodukowano dwa egzemplarze. Wiadomości na temat tego auta są różne, jednak dla mnie najbardziej prawdopodobne wydają się dane mówiące o silniku 5,8l 240KM który następnie w drugim egzemplarzu zmieniono na ponad 7 litrowy silnik 270KM dawał teoretyczne 260km/h. Teraz najlepsze - przednie zawieszenie pochodziło z GAZa 21. Samochód wygrywał jakieś wyścigi,ale czego się można było spodziewać, był zbyt kapitalistyczny w swoim przesłaniu i projekt zarzucono.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.