MX3? Ma to kontrolę trakcji? Jak ma i się nie da wyłączyć to nie zrobisz.
A autem bez elektroniki z napędem na przód się bączka nie zrobi mimo wszystko tylko można wejść w zakręt na ręcznym.
Rozpęd -> Skręt -> Ręka ma leżeć już dawno na ręcznym i wciśnięty jego przycisk, podnosisz ręczny blokują się tylne koła a że kierownicą skręciłaś to tył leci -> Odbicie kierownicą w przeciwną stronę niż przed chwilą
![Razz :P]()
.
Ciężko to wytłumaczyć ale jak jedziesz i skręcisz delikatnie i zablokujesz tylne koła to d..a Ci ucieknie -> skręt w lewo d..a leci z prawej strony, skręt w prawo d..a leci z lewej strony.. żeby to kontrolować trzeba skręcać w przeciwnym kierunku czyli koła przednie muszą skręcać tz. jechać tam gdzie chcemy żeby samochód jechał..
Jedziesz, skręcasz w prawo, dajesz ręczny, d..a próbuje Cie wyprzedzić lewą stroną i kontrujesz skrętem w lewo odpowiednio mocno (jak za lekko skręcisz d..a wyprzedzi Cie całkiem i będziesz miała "bączka"
![Razz :P]()
)..