REKLAMA
Urwał mi się pasek klinowy do alternatora.
Kupiłem nowy i pozostało teraz mi "tylko" go zamontować.
Problem polega na tym, że aby nałożyć ww. pasek musiałbym zdjąć inny.
Poniżej zamieszczę screena (no dobra, fotkę) z instrukcji Poloneza z dorysowanym przeze mnie "dodatkiem":
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
No i teraz: to dorysowane przeze mnie koło (Z) z paskiem (X) jest podłączone do tego największego "koła" (V). Tak więc koło V ma na sobie 2 równoległe paski. Problem polega na tym, że pasek X dorysowany przeze mnie (który mam) jest przed tym z rysunku (który chcę zamontować; Y). A więc, żeby założyć pasek Y muszę zdjąć X.
Przeczytałem jednak na jakimś forum, że baaardzo trudno poluzować śruby kołach Z i V (proponowali młotkiem...).
Ma ktoś jakiś pomysł, co mógłbym zrobić?