szybki napisał(a):Ty masz net a ja kolegę który ma hamownie... Ty wciskasz enter a ja stawiam piwko i sprawdzamy moje swoje 430 + koledzy... To jest podstawowa różnica miedzy nami... no i naucz się czytać wykresy oraz musisz zgłębić trochę wiedze hamownianą to wiedziałbyś że tego się nie traktuje jak cyferek w banku...
Ale okej oficjalne dane 441Nm przy 3,4k rpm.
No fajnie, ale jakis wykres z tej hamownii? Chyba jeszcze nie widzialem seryjnej benzyny, ktora by miala plaski przebieg nm od 3,4k do odcinki
szybki napisał(a):O którym m3 i m5 piszesz ?
To że diesel w jednej sytuacji na 100był lepszy to oznacza że jest fajniejszy???
Co oznaczają te tuningowe X przy mocach ???
100-200 hmmm w/g RLa a bawiłeś się kiedyś RLem że już znowu wszystko traktujesz jak pewnik... RL daje Ci pogląd na czas i tylko pogląd z możliwością sporych przekłamań... do tego nie daje Ci dalej odpowiedzi czym się fajnie jeździ...
Nigdzie nie napisalem, ze jest fajniejszy, raczej w ramach ciekawostki
m5 e39, m3 e92 chyba bylo w trakcie pomiarow i odstawialo obu zawodnikow bez problemu, juz nie pamietam bo dawno na to trafilem. W kazdym razie bylo kilka prob i oba robily 100-200 cos w granicach 11sekund, z niewielka przewaga 335d. Pomiary RL maja sens wtedy, gdy robisz je dla obu zawodnikow w identycznych warunkach. Temperatura, wysokosc n.p.m, itd.
Po prostu daje to jakis obraz tego jak auta przyspieszaja i mozna je porownac.
Ps. te X to rzad jednosci trzycyfrowej liczby.
szybki napisał(a):To powiedz mi jakim cudem jechałem w 3osoby GS V8 składając się na paliwo trasę Warszawa-Berlin+skromne zwiedzanie i wyszło 9,5l paliwka przy spokojnej jeździe około 140km-150lm/h jak Pana z którym jechałem Fiat bravo 1,4tjet przy 140km/h spali pewnie 9-10l...Jak myślisz zrobiłem mu prezent i dopłaciłem do jego wycieczki albo lałem pół baku twierdząc że leje cały hmm hmmm a czemu renault kadżar 1,2 tce którym ostatnio podróżuje przy 140km/h spali około 9-10l??? a przy 170-180km/h dojdzie do 14l gdzie ja w trasie musiałbym trzymać grubo ponad 200km/h...
Moje auto waży 1750kg (sprawdzałem na wadze), ma V8 pod maską i stary automat... a ile waży bravo 1,4 tjet w manualu albo kadżar 1,2???
No i ze niby przy takich predkosciach spalil 9.5l lpg??? To benzyny ile by wzial, 8litrow? Moze jakby sie krecil 1800rpm i bez oporow powietrza...
Albo masz zle ustawiona mieszanke, albo sciemniasz.
szybki napisał(a):Chodzi Ci o to że napisałeś że 2,0 tdi pd jednak nie są takie złe nie podając gazety z której to przeczytałeś ... ale spox ja to też czytałem artykuł mi się podobał nawet go pokazałem swojej żonie po przez to g...o pod maską musieliśmy sprzedać seata i stracić kupę kasy... i nie pisz mi że Niemiec płakał bo auto było kupione w PL jako nowe w ASO a po skończeniu gwarancji baliśmy się w jego stronę spojrzeć taki miał fajny i oszczędny silniczek... a wiesz jak moja żona jadąc powolutku na mazurki była zaskoczona spalaniem hmmm bo komputerek zaniżał o jedyne 1l ... Chociaż i tak wyszło lepiej niż wycieczka dieselkiem bmw o oznaczeniu 4.0 313km i przebieg 50tys.km. ... jak myślisz kto załatwiał lawetę???
Gdzie ja niby to napisalem
W dwa lata zrobiliscie 300kkm?
Zbyt udane to one nie sa, ale mimo wszystko do takich przebiegow dobijaja nim sie rozsypia.
szybki napisał(a):Ale Ty udajesz czy naprawdę jesteś tak mocno odwrócony od innej motoryzacji niż 3,2cdi ...
Więc pojmij:
GS MK1/2 jest konstrukcyjnie prosty jak drut, jego budowa dla mechanika jest bajką, ceny części są niższe niż w mercedesie chyba że będziemy się scigać na chńskie zamienniki, oba silniki są wybitnie trwałe a V8 + vvti daje mega frajdę z jazdy a do tego mało pali..., oba silnik 3,0/4,3 są w prostej lini rozwinięciem typowo rajdowych konstrukcji, napęd dyfer/półośki sprzęt typowo hardcor wytrzymałościowy 800Nm ciągłej hłosty przyjmuje na luzie, skrzynia jest rozwinięciem knota z supry turbo i jest mega trwała...
959 i jako ciekawstke możesz przyjąć ze mój kolega który był mercedesiarzem i to takim z fantazją (ML z kompresorem albo CLK ponad 400konne) po zakupie GS300 nie chce słyszeć to taniości MB... no i wie o MB więcej niż ja i Ty razem do kupy ...
Zostawmy 3.2cdi w spokoju, bo nie ma nic do tego i nie rozumiem po co je tu przywolujesz
. Chociaz wlasciwie ma cos wspolnego - dobrego mechanika ze swieca szukac nawet do popularnych marek, a co dopiero do lexusa, jaguara, czy innego dziwaka. Zacznie Ci taki wymieniacz rozbierac pol samochodu, a diagnozy brak. Samochody sie psuja, nie uwierze ze z lexusem jest inaczej. Nie chce mi sie zakladac konta na waszym forum, zeby poszpiegowac z czym tam macie problemy
Jasno trzeba sobie powiedziec, ze jak cos ma 20lat i pol miliona za soba(myslisz, ze taki lexus ma mniej?) to musi sie psuc.
Auta segmentu E i F nawet w benzynach maja duze przebiegi, bo sa ludzie ktorzy nigdy nie wsiada do diesla i juz.
Nie mowie, ze mu sie dziura w silniku zrobi, czy polos ukreci, ale zawieszenie, osprzet silnika, elektryka - wszystko ma swoje granice wytrzymalosci i trzeba to regularnie serwisowac. Druga sprawa - patrzac po zdjeciach
dzida ma dosyc zdrowego lexusa, w sensie ladny egzemplarz, prawdopodobnie z oryginalnym przebiegiem. Ile on nim zrobil? chyba ledwo jakies 8kkm, a wpakowal prawie 4000pln.
I to w samochod, ktory kosztowal raczej sporo ponad srednia rynkowa. Co teraz jest z tymi najtanszymi, ktore fachowego serwisu nie widzialy od 10lat?
szybki napisał(a):Używam od 10lat lexów ja i moi znajomi jako woły robocze i nigdy nie wydałem na żadną część więcej niż ... hmmm tak właściwie to nic nie naprawiałem...
I wlasnie takimi zwrotami mnie kompletnie nie przekonujesz
Masz lpg, pewnie duzo jezdzisz, i serio nic, przez 10lat? Nawet nowy samochod z salonu po 10latach wymaga inwestycji, a lexusy, ktore przewinyly sie przez X rąk sa magiczne czy jak?
dzida napisał(a):To jest skrzynia 5b i wszystkie 1,9TDI i 1,6TDI mają u nas 5b Zresztą 95% TDI w PL w wersji 105KM ma 5b...
5biegow moze tyle spalic. Myslalem, ze macie tam szostki
dzida napisał(a):Tak szczególnie brednie na temat TDI, co nie których, a jak się coś powie przeciw to wielka fala hejtów
Sa tu w ogole jacys zadeklarowani zwolennicy diesla?