Invi napisał(a):Źle się wyraziłem. Jest to idealny przykład jak powinien wygląda jazda po autostradzie autem ze 100-konnym silnikiem. "prawie 200" przy "prawie 6k obrotów" ze spalaniem "prawie 14" wg komputera a ile rzeczywiście uj wie. Nie ma co ukrywać, idealne auto do autostradowych prędkości
Ok, myślisz że hmm...a np taka Astra 1,6T przy prawie 200 spali mniej?
![Uśmiechnięty :)]()
jak się turbo będzie kręcić niesamowicie i pompować to i benzyna będzie znikać w tempie błysk
Invi jak chcesz się bawić w takie licytacje rodem ze szkoły podstawowej typu które auto ze stoperem szybciej osiągnie 100 km/h albo które ma więcej Nm czy Honda 10 więcej czy Leon/Golf 1,6 - 10 mniej
To powiem tylko tyle że w Golfie VI jest super wersja na autobany pt. 2,0 TDI CR 140 - 320 Nm już przy 1750
Dodatkowo robisz chip na 180 i 400 Nm i śmigasz 180 km/h spalając 6l/100
Tak wiec bezsensu te opowiastki.
1,6 jest dla osób które nie lubią wydatków, nie ma turbo, tani rozrząd, sprzęgło, świetny pod lpg, tani w serwisie i daje radę w jeździe, absolutnie nie jest "zawali drogą" poza tym łatwo kupić 1,6 jako zdrowe auto i nie ma nawalone po 300 tys.