REKLAMA
Chcę kupić samochód terenowo-wyprawowy i proszę Was o radę.
Do niedawna brałem pod uwagę wyłącznie leasing nowego samochodu.
Do czasu aż znalazłem ogłoszenie o sprzedaży Pajero Sport 3,0V6 2002r za .... 22tys.zł.
Wydaje mi się, że cena umiarkowana (sądziłem, że te modele są droższe) ale 10lat eksploatacji i 190tys.przebiegu robią swoje :doubt:
By nie wpakować się w przysłowiową kupę proszę Was o pomoc :
- rozrząd wymieniony - jakie inne powżne naprawy są konieczne przy tym przebiegu
- skrzynia automatyczna - czy jest to przeszkoda w wykorzystaniu auta w offroadowych przejażdżkach ?
- brak SS - rozumiem że jest w tych modelach reduktor, jak sobie to autko radzi w terenie ?
- po dołączeniu przodu można nim jeździć po asfalcie ?
- LPG - jaka instalacja jest zalecana do tego silnika,
- czy montaż butli z gazem pod podłogą , w miejsce koła zapasowego jest problemem ?
Proszę Was o wszelkie uwagi w tym temacie. Do tej pory jeździłem co najwyżej SUVami, najczęściej nowymi i nie chcę się nadziać na minę
A może polecicie inne auto z dużą paką i łatwe do zagazowania ?
Słyszałem, że Jeepy Grand Cherokee są dobre pod LPG.
Gdzie w okolicach Łodzi jest dobry serwis 4x4 bym mógł auto przed zakupem sprawdzić ?