REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To dla bardzo doświadczonych w tym procederze Dla laika - przeliczyć koszt części i naprawy zasięgając opinii potencjalnego wykonawcy przekształcenia złomu na użyteczne auto , pomnożyć to razy dwa i zrobić sporą dokładkę na nieprzewidziane naprawy. Jeśli wtedy bilans się zgadza to brać.Kao napisał(a):Musisz sobie wczesniej przeliczyć koszt części i naprawy i zrobić mała zakładkę na nieprzewidziane naprawy.
daredevile60 napisał(a):Ceny wyższe niż zakładałem ale uszkodzenia niewielkie prawda?
Invi napisał(a):W ogłoszeniu żądnych wzmianek o opłatach wiec dolicz sobie 18,6% akcyzy (+ rzeczoznawca bo inaczej policzą jak za sprawne auto)
Kao napisał(a):Prawda jest taka że handlować autami opłaca się gdy zrobisz je sam lub w wiekszości sam aby zbić jak najwięcej kosztów, oddając auto w ręce lakierników blacharzy mechaników to niestety zarobek się mocno zmniejsza
pewnie masz racje bo handlarzem nie jestem i nie będę zostane przy tym co robię i na chlebek zawsze będę miał. A jeżeli twierdzisz że takich aut nie opłaca się naprawiać to kto je kupuje? Skoro janusze marudzą że błotnik był malowany to co dopiero powiedzą na takiego? janusz kupi takie auto? prezes? baba? no kto kupi? kolejny handlarz. Zastanów się co piszesz bo robisz to bez namysłu i sam sobie przeczysz. Jakby się nie opłacało sprowadzać i naprawiać to nikt by tego nie robił a handlarzy mamy baaaardzo dużo.andrewb25 napisał(a):Kao wypisujesz bzdury i nie masz pojęcia zerowego nt. handlu samochodami,