Zakup Vitary - opinie

28 Sie 2010, 14:59

Witam rozważam zakup Suzuki Vitary 1.6 8v z 91r. samochód oglądał mój znajomy mechanik (diagnosta) i mówił że auto jest w dobrym stanie i całkiem dobrze wygląda jak na swoje lata "nie jest wymęczony". W napędach nic nie wyłoi wszystkie działały. Samochód odpalał na dotyk. Rama i podwozie dość dobrze zachowane (nie spawane). Z rury wydechowej nie kopciło. W środku nieźle wyglądał (zadbany) w Polsce około 2lat, 1 właściciel (nie autohandel). Samochód miał wyciek z silnika ale zostało to naprawione.

Bardzo proszę o opinie na temat tego modelu, może jest coś jeszcze co mógłbym sprawdzić?
Czy cena nie jest za duża? I jak to wygląda ogólnie technicznie czy nie będę musiał go co chwile naprawiać?

Podaje link do aukcji:
[link do oferty na Allegro wygasł]

Z góry dziękuje
Pozdrawiam
Rafał.
kathos
Nowicjusz

Miejscowość: Rumia

28 Sie 2010, 19:13

Jeśli mechanik nie widzi przeciwwskazań to negocjuj ile się da i bierz.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

28 Sie 2010, 19:36

Pytanie tylko czy mechanik jest dla Ciebie przyjacielem czy może chce zaprzyjaźnić się z twoim portfelem. :mrgreen:
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: www

28 Sie 2010, 19:40

No tak :mrgreen:
kathos napisał(a):znajomy mechanik

A znajomy to nie przyjaciel :sad:
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

28 Sie 2010, 19:46

BRODATY napisał(a):A znajomy to nie przyjaciel :sad:

Ale może ma serce :mrgreen: A wracając do tematu vitara niczego sobie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1997

28 Sie 2010, 19:59