Zalozenie cb-radia

16 Mar 2012, 12:03

Wiatm
mam pytanie a mianowicie gdzie macie zamontowane cb-radia bo ja musze swoje zamontowac i nie wiem gdzie zamontowac
a przy okazji jak wychodzi z kradzieza cb-radiów macie gdzies pochowany czy zlodzieje nie "lubia" ich krasc?
prosze o szybka odpowiedz
pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

17 Mar 2012, 21:06

Nie mam na stałe. Ma wsunięte CB między środkowy tunel, a siedzenie pasażera. Spokojnie u mnie się mieści, pasażerka czasami narzeka, że jej gmeram przy pośladkach, ale jakoś jeździmy :lol:

Mój kuzyn ma przykręcone CB też strony pasażera pod schowkiem (tak jak w Mercedesach są te siatki po lewej stronie od pasażera).

Co do złodziei, to bardziej bałbym się zostawić antenę na noc, dlatego zawsze odkręcam i zostaje sam magnez. Spotkałem się z sytuacją, że mimo takiego zabezpieczenia sąsiadowi ucięli kabel i ukradli magnez bez anteny.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

18 Mar 2012, 12:29

aha.
dzieki
Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pierwsze na świecie seryjne czujniki parkowania