Założenie nowego alarmu oraz problem z klapą bagażnika [bora]

20 Cze 2018, 19:41

Kilka miesięcy temu zaczął mi wariować alarm (firmy Dest). Prawdopodobnie pilot się rozprogramował po wymianie baterii. Żeby go zaprogramować muszę wysłać pilot wraz z alarmem do Dest'u, ponieważ inaczej się nie da. Mam dylemat, bo po podłączeniu alarmu do samochodu jedna z wtyczek bardzo się nagrzała i zaczęła się robić brązowa. Nie wiem czy warto wysyłać ten alarm, bo za samo zaprogramowanie chcą 50 zł, a nie jestem pewien czy z powodu tej wtyczki nie będzie trzeba całego alarmu wymienić. Tak się zastanawiam czy nie kupić jakiegoś taniego za 70-80 zł na allegro. W sumie to jest mi tylko potrzebny do centralnego zamka, bo nie lubię zamykać z kluczyka. Tylko za bardzo nie wiem jak taki alarm podłączyć do auta. Jest to bardzo trudne?

Druga sprawa to problem z zamkiem klapy, ponieważ, gdy otworzę samochód z kluczyka to otwiera się tylna klapa. Zatrzasnę ją, ale zamek dalej trzyma i nie chce się otworzyć, dopiero włożenie kluczyka do zamka i przekręcenie w lewo pomaga. Próbowałem "na sucho" (tzn. ten cyngiel od zamka wciskałem do środka, do pozycji jaka jest przy zatrzaśniętej klapie) zamykać i otwierać i normalnie działa. Czasami, gdy klapa jest zatrzaśnięta, to otworzy się po odpaleniu samochodu. Co to może być? Zamek do wymiany?
MW9
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: brak

21 Cze 2018, 09:10

MW9 napisał(a):Mam dylemat, bo po podłączeniu alarmu do samochodu jedna z wtyczek bardzo się nagrzała i zaczęła się robić brązowa. Nie wiem czy warto wysyłać ten alarm, bo za samo zaprogramowanie chcą 50 zł,
Może się okazać że po zaprogramowaniu dalej będziesz miał problem a teraz jeszcze dolicz koszty wysyłki w obie strony czyli już masz w sumie około 80zł.

Jak masz tą centralkę alarmu to nic nie stoi na przeszkodzie żeby ją wymienić a inną odpowiednio podłączając przewody. Jak masz jakiś schemat podłączenia tej centralki to po kupieniu nowego alarmu nie powinieneś mieć większego problemy z adaptacją.

MW9 napisał(a):Druga sprawa to problem z zamkiem klapy, ponieważ, gdy otworzę samochód z kluczyka to otwiera się tylna klapa.
No to chyba dobrze bo nie musisz używać kluczyka do jej otworzenia.
MW9 napisał(a):Zatrzasnę ją, ale zamek dalej trzyma i nie chce się otworzyć, dopiero włożenie kluczyka do zamka i przekręcenie w lewo pomaga.
A otwieranie ponowne z pilota zwalnia blokadę?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

23 Cze 2018, 10:59

Kacper napisał(a):No to chyba dobrze bo nie musisz używać kluczyka do jej otworzenia.

Otwiera się, ale w tym sensie, że zamek puszcza i nic tej klapy nie trzyma.

Kacper napisał(a):A otwieranie ponowne z pilota zwalnia blokadę?

No właśnie nie otworzę z pilota, bo alarm jest wymontowany.
MW9
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kiedy kierowca może używać świateł awaryjnych?
    W jakich okolicznościach kierowca może używać świateł awaryjnych: postój z powodu uszkodzenia pojazdu lub wypadku. Włączanie tych świateł, gdy chcemy zatrzymać się w miejscu niedozwolonym jest niezgodne z obowiązującymi ...
    Renault 5 Alpine
    W 1976 roku Renault przedstawiło prawdziwie sportowy samochód – Renault 5 Alpine. Model, zaprojektowany i produkowany w zakładach Alpine w Dieppe, łączył elegancję ze sportowym stylem. Wykorzystano w nim wyposażenie ...