Zamiana złącza 7-pinowego na 13-pinowe

08 Kwi 2019, 18:23

Nowy wóz miał montowany hak u dealera przed odbiorem. Nie korzystałem z haka. Dopiero teraz po ponad 3 miesiącach zauważyłem, że jest złącze 7-pinowe, a miało być 13-pinowe. Czy dużo roboty będą mieli z przeróbką na złącze 13-pinowe? Jeżeli oznacza to prucie połowy wozu, to sobie odpuszczam.
aGradory
 

08 Kwi 2019, 18:35

Trzeba było zajrzeć do wtyczki odchylając maskownicę i byś wiedział. Problem jest taki że jak położyli wiązkę pod gniazdo UNI7 czyli siedmiobiegunową to ma tylko siedem przewodów i w tym przypadku będzie konieczna wymiana całej wiązki bo w dołożenie przewodów nikt raczej nie będzie się bawił.

Jak byś miał wiązkę UNI8 to ona posiada 13 przewodów w tym jeden pusty czyli tak naprawdę jest 12 pinów zajętych i do takiego gniazda można dokupić przejściówkę na UNI7 ale w drugą stronę niestety nie :(

Ja bym na twoim miejscu zapytał dealera dlaczego założyli wiązkę UNI7 chyba że nie sprecyzowałeś tego dokładnie przy zamówieniu.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

08 Kwi 2019, 18:36

Jest wyraźnie w umowie napisane, że miało być złącze 13-pinowe.
aGradory
 

19 Kwi 2019, 12:07

Czy powinni dać wiązkę UNI8 czy UNI13?
aGradory
 

06 Cze 2019, 15:42

Gradory napisał(a):Jest wyraźnie w umowie napisane, że miało być złącze 13-pinowe.
Pozostaje ci reklamacja.
Gradory napisał(a):Czy powinni dać wiązkę UNI8 czy UNI13
Jak dali tą pierwszą to nic nie zrobisz ale jak dali tą drugą to wystarczy tylko zmienić gniazdko.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

06 Cze 2019, 21:20

Już dawno wymienione. Musieli wymienić całą wiązkę.
aGradory
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody terenowe - do połowy lat 70
    Historia pojazdów mogących poruszać się w trudnych warunkach drogowych, czy wręcz po bezdrożach, jest tak stara, jak same wehikuły napędzane silnikami, takimi czy innymi. Pierwsze „samojazdy” – jak ...