22 Mar 2017, 19:09
Odwołanie powinno posiadać formę pisemną. Skieruj je na adres towarzystwa ubezpieczeniowego a najlepiej biura zarządu. Nie świadczy, to iż sam prezes pochyli się nad Twoją sprawą, ale dojdzie ona do specjalnego wydziału, który zajmuje się właśnie reklamacjami poszkodowanych. Wbrew pozorom nie trafi ono prosto do kosza. Twoje odwołanie bez wątpliwości zostanie rozpatrzone, jeżeli wskażesz słuszne argumenty, że to firma ubezpieczeniowa się myli, możesz spodziewać się zmiany decyzji. W piśmie koniecznie wpisz numer szkody pod którym zostało zarejestrowane zgłoszenie i podłącz konkretną decyzję pracownika działu likwidacji szkód, możesz dołączyć jej kopię – wówczas przeanalizowanie odwołania będzie szybsze, albowiem ubezpieczyciel nie będzie musiał poszukiwać Twojej teczki szkodowej. Najlepiej zrobisz, jeśli odwołanie wyślesz listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Będziesz pewny, że firma ubezpieczeniowa otrzymało Twoje pismo ewentualnie skargę, bowiem dokumenty od czasu do czasu wyparowują w dziwnych okolicznościach.